بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نباید اندیشه تروریستی و خلاف قانون را به یک قومیت یا مذهب نسبت داد.
تدبیر24» محمود میرلوحی  با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی پس از حملات تروریستی داعش در تهران، اظهار کرد: برای بررسی حمله تروریستی روز چهارشنبه تهران باید حضور و ظهور داعش در شمال عراق و سوریه را بررسی کرد.

وی ادامه داد: همان زمانی که برخی‌ها در عراق از حضور داعش استقبال می‌کردند و یا عده‌ای دیگر آن را محکوم می‌کردند هموطنان کرد ما موضع خود را با آنها مشخص کردند و راهشان را از آنها جدا کرده و مقابلشان ایستادند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به داعش گفت: نه تنها حکومت و دولت مرکزی ایران تشکیل و تحرکات داعش را محکوم کرد، بلکه به صورت خودجوش در میان تمام مردم نفرت از این گروهک تروریستی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان ایران را از تفرقه افکنی ناامید کرد گفت: فعالیت‌های داعش جهانی است و سعی کرد تا در تمام کشورها خرابکاری‌هایش را به انجام برساند. این گروهک تروریستی سال‌هاست تلاش می‌کند تا در ایران هم نفوذ کند و یارانی برای خودش پیدا کند اما همواره مردم با حضورشان در صحنه و حفظ وحدت آنها را ناامید کرده‌اند.

میرلوحی سپس یادآور شد: 29 اردیبهشت امسال با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر برای مقابله با تندروی و اندیشه‌های تروریستی در ایران رقم خورد. در بسیاری از موارد درصد مشارکت مردم در شهرهای مرزی ما بیشتر از شهرهای مرکزی بوده است. این آمار و ارقام نشان دهنده توجه تمام مردم کشورمان به مشارکت سیاسی و حفظ منافع ملی است.

وی گفت: کرد، لر، بلوچ، ترکمن، ترک، عرب و فارس همگی ایرانی به حساب می‌آیند و همواره به منافع ملی توجه می‌کنند. همه می‌دانند که منافع ملی در گرو حفظ وحدت ملی است. مردم ما در انتخابات گذشته نشان دادند که اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا هستند و با افراط و خشونت میانه‌ای ندارند.

این فعال سیاسی اصلاحطلب در پایان تأکید کرد: اینکه حضور برخی از افراد چند قومیت در گروه تروریستی داعش یا حضور برخی از آنها در گروه‌های قاچاق و مواد مخدر را به تمام مردم آن قومیت یا مذهب نسبت دهیم کاملاً خلاف منافع ملی است و یکپارچگی کشور را تهدید می‌کند. انسان فریب خورده و یا در مقابل انسان وطن پرست و میهن دوست می‌تواند در همه قومیت‌ها و مذاهب وجود داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها