بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
رئیس پلیس استان فارس از تائید خبر دستگیری متهمان نصب پرچم داعش در محل پل فسا شیراز خبرداد و گفت: در همان ساعات اولیه بامداد روز جمعه ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان متهمان را دستگیر کرد.

تدبیر24»سردار احمد علی گودرزی رئیس پلیس استان فارس با تشریح این موضوع اظهار کرد: بامداد صبح جمعه ساعت 4 صبح تاریخ 19 خرداد ماه این افراد در محل پل فسای شیراز اقدام به نصب پرچم داعش کرده بودند که پس از شناسایی از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان شناسایی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان فارس افزود: هر دو متهم جهت بازجویی پیرامون علت و انگیزه آنان از این اقدام در اختیار پلیس امنیت عمومی هستند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال حوادث تروریستی اخیر تهران، متاسفانه برخی افراد مغرض و ناآگاه اقدام به پخش شایعاتی در فضای مجازی مبنی ایجاد ناامنی در اماکن مذهبی را دارند افزود: از آنجا که انتشار اینگونه اخبار توسط هر شخص حقیقی و حقوقی جرم محسوب می شود و با انتشار دهندگان این  نوع خبر برخورد قانونی صورت می گیرد. هرگونه شایعه منتشر شده از طریق پلیس فتا رصد شده و منتشر کنندگان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی تعقیب و برخورد قانونی خواهد شد.

وی در توصیه به شهروندان اعلام کرد: از انتشار هرگونه خبر کذب پرهیز داشته باشند زیرا ضروری است برای اطلاع بیشتر اخبار یا حوادث انتظامی و امنیتی را از کانال های اطلاع رسانی رسمی اخبار خود را دریافت و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها