بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس:
یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس تأکید کرد: مسئولان نظام باید گفتمان سیاسی اقتصادی را بررسی کرده تا به یک گفتمان واحد برای حل گرفتاری‌های مردم دست یابند.

تدبیر24»قاسم میرزایی نکو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظام با رهبر انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری مباحث اصلی را مطرح کردند که بارها هم بر آن تأکید داشته و تکرار می‌کنند و اصل قضیه وحدت ملی است.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: حماسه‌ای که با حضور 40 میلیونی مردم رقم خورد و شخصی به عنوان رییس جمهور انتخاب شد، رییس جمهور همه است و نباید به سمتی برویم که فضا دوقطبی باشد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد مسئولان و سران نظام باید بنشینند و گفتمان سیاسی و اقتصادی را بررسی کنند و حل گرفتاری‌های مردم به یک گفتمان تبدیل شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان ابراز کرد: ممکن است عده‌ای مخالف نظر هر یک از طرفین باشند اما بهتر است مسئولان با یکدیگر همفکری کرده و چکش‌کاری کنند تا به یک گفتمان واحد برای حل گرفتاری‌ها و مشکلات برسیم. اصل این قضیه در صورتی که در چارچوب و با رعایت اصول باشد خوب است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها