بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۸۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور از طرح مطالب بی اساس در مورد سوال نمایندگان از رئیس جمهور ابراز تاسف کرد و گفت: طرح ادعاهایی نظیر اینکه ۸۸ نماینده مجلس سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند، خلاف واقع است و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.
تدبیر24»حسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران اظهار کرد: این گونه ادعاها آن هم در ماه مبارک رمضان واقعا جای تاسف و تعجب دارد. خوشبختانه امروز با گسترش رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیگر نمی توان با جریان سازی و جوسازی رسانه ای، مطالب نادرست را به مردم عرضه کرد و انتظار داشت که خلاف واقع بودن این مطالب نیز هرگز روشن نشود.

وی در مورد اصل موضوع ارسال نامه به رئیس جمهور و یا طرح سوال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چنین توضیح داد: روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حدود ۷۰ نفر از نمایندگان محترم از فراکسیون های مختلف نامه ای را خطاب به رئیس جمهور محترم امضاء کردند و در آن نامه از آقای دکتر روحانی درخواست و تقاضا کردند که مسائل و مشکلات مربوط به موسسات مالی و اعتباری را به جهت ارتباط آن به سه قوه، در جلسه سران قوا و یا شورای عالی امنیت ملی مطرح کند.

امیری افزود: نمایندگان محترم مردم در مقاطع مختلف چنین نامه هایی را برای آقای رئیس جمهور ارسال و در آن درخواست ها و تقاضاهای خود را مطرح می کنند و این موضوع امری عادی است.

وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه این هفته ظاهرا یکی از نمایندگان مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان سوال از رئیس جمهور تهیه و به امضاء پنج نفر دیگر می رساند که متاسفانه مشارالیه درخواست نمایندگان از رئیس جمهور را به عنوان امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور مطرح می کند و مدعی می شود که بیش از ۶۰ یا بیش از ۸۰ نفر از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: بلافاصله پس از رسانه ای شدن این موضوع سقم آن نیز روشن شد و خود نمایندگان محترمی که نامه درخواست از رئیس جمهور را امضاء کرده بودند، امضای سوال از رئیس جمهور را تکذیب نموده و تاکید کردند که طرح چنین مطلبی اقدامی غیراخلاقی و سوءاستفاده از اعتماد نمایندگان است.

امیری اظهار کرد: با توجه به اینکه پیگیری بخشی از مشکلات موسسات مالی و اعتباری به زیر مجموعه های دولتی نظیر وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی مربوط می شود، دولت در این زمینه همواره احساس مسئولیت کرده و به رغم اینکه این مشکلات از دوره های قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسیده، موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

وی افزود: همه دستگاه ها از جمله در قوه مجریه باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و این اصل مهم همواره سرلوحه کار دولت یازدهم بوده است.

امیری در پایان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس بویژه در دوره مجلس دهم برقرار شده و هر دو طرف تلاش می کنند سطح تعاملات همکاری ها را ارتقاء بخشند تا حل مسائل و مشکلات مردم و کشور بویژه در آستانه تشکیل دولت دوازدهم سرعت بگیرد.

وی افزود: تبلیغات منفی و فضاسازی غیرواقعی در مورد تعاملات دولت و مجلس به هیچ وجه نمی تواند به همکاری های صمیمانه این قوه مهم نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها