بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۸۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: فرستادن آثار موزه هنرهای معاصر به گالری‌های خارج از کشور در دستور کار نیست.
تدبیر24» سیدرضا صالحی امیری گفت: خبر ارسال آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به خارج از کشور صحت ندارد.

وی همچنین تاکید کرد: از ابتدای قبول مسئولیت در وزارتخانه ارشاد بر لزوم نفرستادن این آثار به گالری‌های خارج از کشور تاکید داشته‌ام و دارم.

چند روزی است که برخی رسانه‌ها از ارسال آثار موزه هنرهای معاصر به خارج از کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر می‌دهند. سرانجام وزیر ارشاد در حاشیه اختتامیه نمایشگاه قرآن، فرستادن این آثار به آلمان و ایتالیا را کاملا منتفی دانست.

۱۷ اسفندماه سال گذشته، نمایشگاهی با عنوان "مسافران برلین و رم" در موزه هنرهای معاصر افتتاح شد. این نمایشگاه شامل ۳۰ اثر از هنرمندان خارجی و ۳۰ اثر از هنرمندان ایرانی بود که پیش از آن قرار بود با اجرای یک پروژه در دوران حضور علی جنتی در وزارت ارشاد، برای نمایش به دو شهر برلین و رم فرستاده شوند؛ اما اجرای این پروژه با اعتراض هنرمندان و نهادهای صنفی و همچنین پس از تغییر وزیر ارشاد متوقف شد.

نمایشگاه "مسافران برلین و رم" امروز (۲۷ خردادماه) پایان یافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها