خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

خاتمی؛ اندیشه‌ای که لبخند می‌زد

مینو خالقی» خاتمی را دوست دارم چون در ایام ریاست‌جمهوری‌اش، دانشگاه رنگ دانشگاه بود و کتاب و سینما و میتینگ و تحزب و هزار مولفه دیگر جامعه پویای سیاسی، جانی تازه یافته بود
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 02
کد خبر: ۸۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

نجات دختربچه از چنگال ناپدری توسط برادر کوچکش+عکس

فیلم سینمایی "کتاب هنری" به کارگردانی "کالین ترورو" از امروز اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی شروع خواهد کرد.
تدبیر24»فیلم سینمایی "کتاب هنری" به کارگردانی "کالین ترورو" از امروز اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی شروع خواهد کرد.
 
کتاب هنری 
 
یک مادر متوجه یک نقشه برنامه ریزی شده در کتاب فرزندش می شود که به منظور نجات یک دختر از چنگال ناپدری اش پایه ریزی شده است.
 
هنری با دختربچه همسایه کریستینا (دختر رئیس پلیس) دوست است و برای محافظت کریستینا از دست آسیب‌های پدرش، هنری برای نجات او نقشه‌ای به سرش می‌رسد که در کتابی می‌نویسد. در این میان مادر هنری این کتاب را پیدا کرده و تصمیم می‌گیرد که همراه با پیتر، نقشهٔ هنری را عملی کنند.
 
کتاب هنری 
 
نائومی واتس، جیکوب ترمبلی، جیدن لیبرهر، دین نوریس، سارا سیلورمن و مدی زیگلر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم کتاب هنری به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
 کتاب هنری
 
کتاب هِنری فیلمی درام به نویسندگی گِرگ هِرویتز بوده که توسط کمپانی فاکس و با هزینه‌ای معادل 10 میلیون دلار ساخته شده است.
 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: