بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
نامه گلایه‌آمیز جمعی از معلمان حق‌التدریس، واکنش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش را به دنبال داشت.
تدبیر24»در این نامه آمده است: «عطف به مطلب مندرج مورخ ۹۶/۳/۱۰ با عنوان «نامه سرگشاده جمعی از معلمان حق‌التدریس به رئیس‌جمهور» عین جوابیه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این مفاد قانون بند دوم ؟ تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ دولت موظف است به نحوی اقدام نماید که کلیه پرداخت‌های نیروهای شاغل در وزارت آموزش و پرورش که بر اساس مجوز قانونی سازمان اداری و استخدامی کشور و بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی مشغول به خدمت هستند به صورت ماهانه و همزمان از محل اعتبارات مصوب پیش‌بینی شده صورت پذیرد که در این خصوص نیز پیگیری و هماهنگی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام گرفته تا در اولین فرصت اقدام لازم انجام شود.

۲ـ مطابق ماده واحده تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۱۳۹۴/۵/۲۸ مجلس شورای اسلامی بکارگیری این نیروها صرفاً به صورت حق‌التدریسی مورد حکم قانون قرار گرفته است و همچنین مقرر شده بکارگیری آنان برای استخدام رسمی نمی‌باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها