بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
سخنگوی وزارت خارجه :
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این‌که یک صیاد بوشهری در تیراندازی گارد مرزبانی عربستان کشته شده است، با اظهار تاسف از این موضوع، گفت: موضوع مورد اشاره در حال بررسی است.
تدبیر24» بهرام قاسمی با بیان این‌که این موضوع توسط ارگان‌های ذی‌ربط و مرزبانی کشور نیز تایید شده است، ادامه داد: همان‌طور که اشاره کردم این موضوع در حال بررسی است و بعد از مشخص شدن نتایج بررسی‌های اولیه توسط دستگاه‌های مربوطه، این واقعه تلخ به شکل مقتضی و با جدیت تمام مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: ما در حال حاضر منتظر دریافت نتایج بررسی و تحقیقات در این زمینه هستیم.

براساس این گزارش، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است: دو قایق ایرانی که در حال ماهی‌گیری در آب‌های خلیج فارس بودند، بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.

وی در این ارتباط اعلام کرده است: بر این اساس و بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی گارد مرزبانی این کشور به سوی قایق‌های ایرانی صورت می‌گیرد و یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌شود.

وی تاکید کرده است: این کار عربستان مطابق با اصول انسانی نبوده و حتی با فرض ورود قایق‌های ایرانی به مرزهای عربستان بر اثر امواج دریا، آن‌ها مجاز به شلیک به سوی قایق‌های ایرانی نبودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها