بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
تمامی افراد می دانند که هر خودرویی دارای بوق است اما اکثر افراد نمی دانند که هواپیماها هم بوق دارند.
تدبیر24» سیستمی شبیه بوق در بسیاری از هواپیماها وجود دارد که خلبان توسط آن پرسنل زمینی را مطلع می سازد.

هنگامی که هواپیما بر روی زمین است مهندس تعمیر و نگهداری برای اینکه همکاران خود را مطلع سازد تا در خارج از هواپیما مشغول به کار است از درون کاپیت شروع به صدا در آوردن این بوق می کند.

همچنین در مقابل فرد خارج از هواپیما با اتصال هدستی مخصوص در ناحیه حفره ی چرخ دماغه میتواند خلبان را مطلع سازد.البته این سیستم فقط بروی زمین کار میکند .

برای اینکه این بوق را به صدا در آورید باید کلید کوچکی که با نام  GND مشخص شده است را فشار دهید.

لازم است بدانید که خلبان این اجازه را ندارد که با بوق زدن راه را از سایر هواپیما ها بگیرد و زودتر خود را به باند برساند زیرا تمامی فرامین خلبان از جمله مسیری که باید بروی زمین طی کند و جایگاهش در صف انتظار برای برخاستن، توسط کنترلر برج مراقبت فرودگاه مشخص میگردد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها