بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
بنا بر تصمیم شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار است محسن هاشمی رییس شورای شهر شود.
تدبیر24»بنا بر تصمیم کارگروه کارگروه 7 نفره‌ای برای تعیین شاخص‌های شهردار و بر اساس شهردار تهران می‌تواند از میان اعضای شورا باشد. این خبر را شهربانو امانی عضو جدید شورای شهر به رسانه‌ها داده است.
به گزارش نامه نیوز،؛ در همین ارتباط یک منبع آگاه ،گفت: این موضوع مبنی بر این نیست که یکی از اعضای شورای شهر قرار است به عنوان شهردار کاندیدا شود، بنابراین تشویشی در اذهان عمومی ایجاد نشود.
وی همچنین گفت: در جلسه ای که شورای سیاست گذاری اصلاحات تشکیل داد قرار بر این شد که آقای محسن هاشمی به دلیل رای بالا و اولی که در انتخابات شورای پنجم شهر کسب کردند، به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب و شهردار از خارج از لیست و اعضای شورای شهر تهران انتخاب شود. بنابراین مصوبه ای که منوط بود به انتخاب شهردار خارج از لیست شورای شهر تصویب شده بود، همچنان به قوت خود باقی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
خدا به داد ملت ایران برسد که هر کسی در سال 88 در کنار سران فتنه بودند سر کار امدن راستی خانم امانی شما چه تاجی به سر شهر ما یابهتر بگویم سر شهر خودتون ارومیه گذاشتید که الان ازشورایی شهر تهران سر دراوردید می خواهید انجا را هم مثل شهرتان اباد کنید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها