بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
دزد مسلح که شبانه به مغازه‌های تهران دستبرد می‌زد، پس از ناکامی در آخرین سرقتش از سوی مرد مغازه‌دار کتک مفصلی خورد.
تدبیر24»چندی پیش مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از پسری جوان به اتهام سرقت از مغازه‌اش شکایت کرد.

شاکی به قاضی رستمی گفت: بعد از رفتن آخرین مشتری مغازه‌ام درحال جمع‌آوری وسایلم بودم تا با بستن مغازه به خانه بازگردم. پسری جوان درحالی که قمه‌ای به دست داشت وارد مغازه‌ام شد. او همه جا را به هم ریخت و با تهدید از من خواست هر چه پول دارم، تحویلش دهم در غیر این صورت بلایی سرم می‌آید.

وی افزود: پیش از آن که با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کنم، او پول‌های داخل مغازه را همراه کارت بانکی‌ام و رمز آن سرقت کرد و متواری شد. همان شب با پلیس تماس گرفتم و به آنها اطلاع دادم. روز بعد که رفتم حسابم را در بانک مسدود کنم، متوجه شدم سارق هشت میلیون تومان موجودی حسابم را برداشت کرده است.

همزمان با این شکایت، تحقیقات ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این سارق ادامه داشت تا این که صاحبان مغازه و سوپرمارکت‌های دیگری در تهران با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی مشابه مطرح کردند.

 

 

جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته مردی مغازه‌دار با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه ناموفق از مغازه‌اش خبر داد. ماموران زمانی که برای بررسی ماجرا به مغازه این مرد رفتند، متوجه شدند پسری جوان درحالی که سلاح کلتی به دست داشته، وارد مغازه شده و صاحب آن را به مرگ تهدید کرده است. صاحب مغازه در همین موقع با سارق درگیر شده و وی را در اجرای نقشه سرقت ناکام گذاشته است. او وقتی متوجه شد کلت دزد قلابی است، با میله آهنی ضربه‌ای به سر سارق می‌زند که او فرار می‌کند.

در ادامه جست‌وجوهای پلیسی هویت سارق که متهم سابقه‌دار بود به دست آمد و او چند روز پیش همراه پسرخاله‌اش بازداشت شد.

متهم اعتراف کرد که از یک‌سال پیش دزدی‌ها را انجام داده است؛ پسرخاله‌ام در سرقت‌ها همراهم نبود و شاکیان دروغ می‌گویند همدست دارم.

با اعتراف این متهم و انکار پسرخاله‌اش به همدستی با او در سرقت‌ها، تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این سرقت‌ها ادامه دارد.

برچسب ها: مغازه‌ ، دزد مسلح
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها