بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
در محل کارم نشسته بودم. در دفتری که بودم، صدای تیراندازی را شنیدم و بیرون رفتم.

تدبیر24»یاسر ملکی، فیلمبردار روز حادثه ای است که چهارشنبه خونین نام گرفت. روز حمله تروریستی به حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی. فیلمی که پربازدیدترین فیلم آن روز نام گرفت و گویای لحظه به لحظه حادثه حمله ناکام تروریستی در حرم امام خمینی (ره) بود.

ملکی درباره روز حادثه به خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا گفت: در محل کارم نشسته بودم. در دفتری که بودم، صدای تیراندازی را شنیدم و بیرون رفتم. دم در که رسیدم، عامل انتحاری منفجر شد. بعد از ورود از درب غربی وارد شدند.

111

وی در ادامه افزود: به محض دیدن سلاح در دست فرد تروریست، به داخل دفتر آمدم و در را بستم. فرد مسلح با تابلوهایی که داخل صحن بوده، به ضلع شمالغربی هدایت شده بود و قصد داشت، در ضلع شمالی که ورودی اصلی حرم است، بین جمعیت خود را منفجر کند که با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شد. آنها جلوی او را گرفتند و به محض دریافت فرمان ایست خود را منفجر کرد.

ملکی ادامه داد: پیش از فرمان ایست، من از سمت مخالف آنها آمدم پشت ستونی قرار گرفتم که فیلمم پخش شده است. من از پشت ستون توانستم لحظه انفجار را بگیرم. کمربند نفر اول منفجر شد و نفر دوم حدودا 100 متر جلوتر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرصت نکرد، کمربند خود را منفجر کند.

وی گفت: تقریبا 7 تا نارنجک و ... به او متصل بود. امکان داشت که موج انفجارش خیلی بیشتر باشد. فقط یک نفر از همکاران ما مظلومانه شهید شد. یک کارمند خدماتی بود و با اینکه به وی گفته بودند که جلوتر نرود، خطرناک است، رفت برای اینکه ببیند چه خبر است.

ملکی گفت: صدای تیر همیشه به گوشم آشنا بود. در دوران خدمت و در مباحث دیگر، در میدان تیر زیاد حضور داشتم. می دانستم جایی که ایستاده بودم، کاملا  امن است. چون این بحث امنیتی بود، در لحظات اول، فیلم را به کسی ندادم. اما عکس را منتشر کردیم. چون همه جا اعلام کرده بودند که داخل حرم را منفجر کرده اند. عکسی از فضای بیرونی حرم ارسال کردم که به همه بگویم، داخل حرم هیچ اتفاقی نیفتاده است. بعد با هماهنگی های لازم فیلم پخش شد. رسالت کاری خودم را در این باره انجام دادم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها