بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گرمای زیاد و
تدبیر24»محمود رضا ناصح یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج نوجوان اهل مسکوتان که دیروز به منطقه جلگه روستای چاه جنگی خان رفته بودند پس از برگشت به مسکوتان خودرو آنان در مسیر راه دچار نقص فنی شده است.
وی اضافه کرد: سه نوجوان 13 ساله از این جمع تصمیم می گیرند پیاده به طرف مسکوتان حرکت کنند که در راه برگشت به دلیل گرمای شدید هوا و تشنگی زیاد متاسفانه 2 نفر آنان فوت کردند و یک نفر دیگر که صبح امروز با کمک اهالی پیدا شد به مرکز درمانی مسکوتان انتقال یافت.
وی گفت: خوشبختانه حال عمومی این نوجوان رضایت بخش است.
روستای مسکوتان در 60 کیلومتری شهر فنوج مرکز شهرستان فنوج قرار دارد.
فنوج در حدود 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
به گزارش ایرنا، دمای هوا در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته به بیش از 50 درجه رسید.
برچسب ها: تشنگی ، گرما
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها