بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
رامین رضائیان هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و گویا تا زمانی‌که این اتفاق رخ ندهد، استقلالی‌ها امیدوار به جذب این بازیکن خواهند بود.
تدبیر24»در روزهای پرخبری درباره رامین و استقلال، این بازیکن هم به طور کامل سکوت کرده و گویا دوست دارد چنین اخباری از او در رسانه ها وجود داشته باشد. به هر حال بحث حضور رضائیان در استقلال، می تواند او را در صدر اخبار رسانه ها قرار دهد. رضائیان هم از این شرایط خیلی استقبال کرده و با سکوت خود، تنها ابهامات را زیاد می کند.

سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در تازه ترین اظهار نظر خود درباره وضعیت رامین و باشگاهش، می گوید: «او تمایل دارد با استقلال قرار داد ببندد و اگر به اروپا نرود، به احتمال زیاد به باشگاه ما ملحق می شود.» البته بعضی از مسئولان استقلال ترجیح می دهند درباره او صحبت نکنند و این هم ظاهرا خواسته منصوریان است. سرمربی استقلال دوست دارد باشگاه در کمال آرامش کارها را پیش ببرد.

رامین رضائیان در آخرین صحبت هایی که با استقلالی ها انجام داده، از این گفته که هدف اولش بازی در اروپاست و مذاکراتی هم با بعضی باشگاهها داشته است. او تاکید کرده: «اولویت اولم اروپاست ولی اگر پیشنهاد نداشتم و خواستم ایران بمانم، به استقلال می آیم.»

رضائیان به آبی ها تاکید کرده نهایتا تا سه هفته دیگر درباره آینده اش تصمیم نهایی را می گیرد. پولی که باشگاه استقلال به رامین می دهد، به مراتب بیشتر از پولی است که اروپایی ها به این بازیکن پیشنهاد داده اند. به همین دلیل رامین کمی دو دل شده است ولی از سویی رضائیان می داند حضور در استقلال، باب میل کارلوس کی روش نیست و سرمربی تیم ملی علاقمند است او و سایر بازیکنان، به اروپا بروند. رضائیان این مسئله را هم به خوبی می داند که حضور در استقلال، می تواند یک فصل بسیار سخت و پرحاشیه برایش رقم بزند. رامین نمی خواهد در سال جام جهانی به حاشیه برود و می خواهد در جایی بازی کند که آرامش داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها