بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با واکنش های مختلفی از سوی رسانه های بین المللی, کاربران فضای مجازی و سرداران سپاه همراه بود.
تدبیر24»برخی واکنش ها نسبت به شلیک موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوریه را در ادامه می خوانید:

*اینستاگرام سایت دفتر مقام معظم رهبری با انتشار عکسی نوشت: ما به آنها سیلی خواهیم زد, این را هم دشمن بداند هم دوستانی که دلشان میلرزد.

*محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان واکنش به حمله موشکی سپاه به مقر تروریستهای داعش در دیرالزور در صفحه توییتر خود نوشت:این شروع انتقام از داعش بود، سیلی بزرگتر در راه است، حامیان تروریسم پیام ایران را دریافت کنند، عزاب سختی در انتظار سران تروریست خواهد بود، قصاص ما سخت و به یاد ماندنی است.

*در صفحه اینستاگرامی که منتسب به سردار قاسم سلیمانی است, تصویر سلیمانی در کنار رهبری, آیه ۲۲۷ سوره شعرا را می فرماید: "آنان که ظلم وستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند" را منتشر کرده است.

*شبکه خبری العربیه که ابتدا این خبر را به صورت فوری گزارش داده بود با انتشار بیانیه سپاه اعلام کرد که ایران میگوید مواضع داعش را با استفاده از موشک های میان برد هدف قرار داده ایم.

العربیه در خبر خود تأکید کرده که این اولین حمله موشکی ایران به  اهدافی خارج از مرز ایران است و تأکید کرده که این حمله در پاسخ به حملات تروریستی به حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی در تهران صورت گرفته است.

*از سوی دیگر هافینگتن عربی که وابسته به امارات است نیز در خبر خود به این نکته اشاره کرده که حمله موشکی ایران دیر الزور در شرق سوریه را هدف قرار داده که در اشغال گروهک تروریستی داعش است. در این خبر تأکید شده که ایران برای اولین بار با موشک های خود مواضع گروه های مسلح در سوریه هدف قرار داده است.

هافینگتن پست عربی ادامه داده که ایران در سوریه و عراق از دولت های دو کشور در مقابل گروه های معارض و مسلح و داعش حمایت میکند.

*روزنامه النهار کویت نیز با انتشار لحظه شلیک موشک های ایرانی در صفحه توییتر خود اعلام کرده که این اولین بار است که ایران اهدافی را در سوریه هدف موشک های بالستیک خود قرار میدهد.

*سردبیر و مجری شبکه المنار اما در صفحه توییتر خود نوشته که شلیک موشک های سپاه ایران از خاک ایران به سوریه حامل پیامی برای همه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه و همه جریان هایی است که علیه ایران تنش زایی میکنند. او در ادامه این پرسش را مطرح کرده که آیا عربستان این پیام را دریافت کرده است؟

*روزنامه الشرق الاوسط عربستان، روزنامه نزدیک به حاکمیت این کشور، نوشته است: ایران 6 موشک بالستیک میان برد به چند هدف در سوریه شلیک کرده که از حریم هوایی عراق عبور کرده است.

*مسعود بهنود از روزنامه نگاران با سابقه و کارشناس فعلی bbc نوشت: از دید من خطاست هر نوع مماشات ونمایش ضعفی در برابر ترامپ در این وضعیت. مماشات پای میز مذاکره است. در این مرحله دنیا زبان غرور را بهتر میفهمد.

*علی علیزاده از دیگر مجری کارشناسان bbc نوشت: شلیک موشک به داخل خاک کشور دوست و متحد  و با هماهنگی دولت مستقرش مشروع و منطبق با قوانین بین المللی است. جنگ طلبی زیر سوال بردن حق دفاع است.

*البته مانند همیشه برخی از کاربران فضای مجازی شروع به ساخت و انتشار جوک کردند.

برچسب ها: داعش ، سیلی بزرگتر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها