بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
رئیس پلیس پایتخت:
رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که وضعیت امنیتی تهران مطلوب است.
تدبیر24»سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت امنیت تهران گفت: وضعیت امنیت تهران مناسب است و علیرغم حضور گسترده مردم در مترو، ترمینال‌ها و مراسم های شب‌های قدر و... هیچ مورد امنیتی نداشتیم.

وی درباره اینکه ایا مرتبطان با حملات تروریستی اخیر دستگیر شده‌اند، ادامه داد: در روزهای گذشته هیچ دستگیری‌ از افراد مرتبط با حملات تروریستی در تهران نداشته‌ایم.

رئیس پلیس تهران درباره تداوم اقدامات امنیتی و برپایی ایست و بازرسی‌ها در سطح شهر گفت: ایست و بازرسی‌ها تا اطلاع بعدی و هر زمان که لازم باشد در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس در کنار مردم خواهد بود و امیدوارم مردم ما را بخاطر این توقف‌های چند دقیقه‌ای  ببخشند.

ساجدی نیا در پاسخ به سؤالی درمورد تجمع مال باختگان موسسات مالی در تهران و برخورد پلیس با آنها تصریح کرد: تجمع مقابل مؤسسات مالی قانونی نیست؛ اما با توجه به بحران‌های ایجاد شده در مجموعه‌های مؤسسات مالی مردم مقابل این مؤسسات تجمع می‌کنند. پلیس سعی در مدارا با تجمع کنندگان دارد تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید. روز گذشته 24 مورد تجمع در ارتباط با مؤسسات مالی در تهران برگزار شد و به هر حال مردم نگران پول‌هایشان هستند. به مسئولان مؤسسات مالی توصیه می‌کنیم به این موضوعات رسیدگی کنند تا شاهد اینگونه تجمعات نباشیم.

وی درباره جمع‌آوری نشدن معتادان خیابانی از سطح شهر نیز گفت: مشکل اصلی در این حوزه تأمین محل نگهداری و کمپ‌های ترک اعتیاد است از ابتدای سال تاکنون ظرفیت نگهداری 700 نفر در اختیار پلیس قرار گرفته و اگر این ظرفیت افزایش یابد آمادگی داریم به‌زودی بسیاری از معتادان را جمع‌آوری کنیم.

ساجدی نیا در مورد تمهیدات پلیس برای روز جهانی قدس نیز گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت روز قدس در نظر گرفته شده و با توجه به تداوم اقدامات ترافیکی، انتظامی و امنیتی امسال نیز شاهد حضور خوب مردم در راهپیمایی این روز خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها