بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
هافبک میانی استقلال از ادامه حضورش در این تیم ابراز خرسندی کرد.
تدبیر24» امید ابراهیمی بعد از تمدید قراردادش با استقلال گفت: تمدید قرارداد با استقلال بهترین اتفاق ممکن برای من بود و از این بابت بسیار خوشحال هستم. پس از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه درباره ی ادامه ی حضور در استقلال داشتم به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردم و این اتفاق را به فال نیک می گیرم.

او افزود: از اینکه همچنان بازیکنان استقلال هستم و پیراهن این تیم را به تن می کنم بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار می کنم. استقلال یک تیم بزرگ، پر افتخار و دارای هواداران پرتعداد و پرشور است. اطمینان دارم که در فصل آینده می توانیم با تلاش های کادرفنی و بازیکنان و همینطور حمایت های هواداران عزیزمان روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث شادی هواداران خونگرم ما بشود.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: جا دارد از زحمات جناب آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه و همینطور آقایان توفیقی و منصوریان نهایت تشکر را داشته باشم که پیگیر کار تمدید قرارداد من بودند. همه تلاش و کوشش کلیه اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان این است که در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را داشته باشیم و رضایت خاطر هواداران عزیز استقلال را فراهم نماییم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها