بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان 5 نفر صیاد توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار درآب های دریای عمان خبر داد.
تدبیر24»سید حسن ابراهیمی با اعلام جزئیات این حادثه دریایی اظهار کرد: یک قایق صیادی با 5 نفر سرنشین در فاصله 30 مایلی از بندر چابهار به علت مشکل موتوری در هوای نامساعد (فورس 5) به مدت چندین ساعت در دریا سرگردان بودند. افراد مضطر به وسیله شناور ناجی 5 پس از سه ساعت عملیات جستجو و نجات دریایی، نجات داده شدند.

معاون دریایی و بندری خاطرنشان کرد: نجات یافتگان در صحت کامل به سر می برند و وضعیت سلامتی آنها رضایت بخش گزارش شده است.

این مقام مسئول به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه کرد: با شروع فصل مانسون دریانوردان حتما به اطلاعات ارسالی از طریق SMS که از طرف مرکز جستجو و نجات دریایی برای مسئولین شیلاتی، دهیارها و بزرگان هر منطقه ساحلی ارسال می شود، توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دریانوردان در صورت عدم دسترسی به اطلاعات هواشناسی با شماره 05435321415 جهت اطلاع از وضعیت دریا قبل از اعزام به دریا تماس حاصل کنند.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: دریانوردان حتما برای صید بصورت گروهی اعزام شوند و تجهیزات ارتباطی مناسب به همراه داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها