بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت شلیک موشک از جانب سپاه پاسداران به مقر داعش در سوریه را نماد اقتدار ملی ایران برشمرد .
تدبیر24»محمد باقر نوبخت در ابتدای این نشست خبری تصریح کرد: پاسخی که نیروهایی مسلح و سپاه عزیز به تروریست های داعش دادند، نمادی از اقتدار ملی است.

وی تاکید کرد :این اقدام فراتر از تامین امنیت ملی کشور و برای تامین امنیت منطقه بود.

وی افزود:این اقدام نشان داد که ایران در راه مبارزه با تروریست ها همواره امنیت منطقه را در صدر برنامه های خود دارد،کشورهای همسایه از اقتدار ملی ایران باید خرسند بوده و احساس آرامش کنند.

سخنگوی دولت همچنین  خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با صراحت اعلام کرده است که دولت از همه برنامه های موشکی سپاه و نیروهایی مسلح پشتیبانی می کند و هیچ محدودیتی برای تقویت نیروهایی مسلح و افزایش توان موشکی قائل نیست

وی یادآورشد: تقویت بنیه دفاعی کشور قابل مذاکره مماشات و انعطاف نیست و  برجام محدود کننده فعالیت های موشکی و دفاعی ما نیست.

نوبخت در پاسخ به این سوال که ایا حمله موشکی سپاه به مقر داعش در سوریه به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسیده بود گفت: این مسئله مسیری دارد که آنها این مسیر رعایت میکنند و در اینگونه مسائل موارد لازم به شورا نیز منعکس خواهد شد. آنچه در این زمینه صورت گرفته در مسیر منطقی و مطابق با روال معمول در کشور بوده است.

وی درخصوص ادعای بازداشت سه نظامی ایران توسط گارد دریایی عربستان نیز گفت: این موضوع برای تعدادی از صیادها اتفاق افتاده و عربستان مدعی است که صیادهای ایرانی وارد مرزهای این کشور شده اند. اصولا در اینگونه موارد که ممکن است بر اثر خطای ناوبری مسیر تغییر کند آتش به روی صیادان نمی‌بندند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها