بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگیری عامل تهیه و انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ «شاهپور بهرامی» گفت: برابر رصدها  و بررسی های فنی و تخصصی صورت گرفته در فضای مجازی توسط پلیس فتا،مشخص شد فرد یا افرادی ناشناس گروهی را در شبکه اجتماعی تلگرام در این شهرستان راه اندازی و اقدام به ارسال مطالب و تصاویر غیراخلاقی می کنند .

وی ادامه داد: اعضاء این گروه با فعالیت بسیار زیاد اقدام به تهیه و انتشار انواع فیلم، عکس، مطالب مستهجن وغیر اخلاقی در فضای مجازی می کردند که بدین وسیله سعی در ترویج بی بندوباری را داشتند .

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی در فضای سایبری، متهم را در این زمینه مورد شناسایی و دستگیر کردند .

بهرامی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه تشکیل گروهی گردید اما پس از ارائه مستندات توسط پلیس، لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود را از تشکیل این گروه و ارسال محتویات مجرمانه،ایجاد سرگرمی عنوان نمود .

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در هشدار به متخلفین فضای مجازی که با این اندیشه خام که مجرم در فضای مجازی قابل شناسایی ودستگیری نیست، قاطعانه اخطار داد: افراد خاطی در این زمینه شناسایی ودستگیر ودر صورت مشاهده تخطی در این مورد برخورد جدی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها