بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
"بازار نقل و انتقالات تحت تاثیر فوتبالیست های تکنیکی "
تدبیر24»بازیکن هر پستی در پازل تاکتیکی یک تیم و مربی دارای نقش تعریف شده خود است و اهمیتی یکسان با دیگر پست ها دارد. اما از دیرباز شور و اشتیاق بازار نقل و انتقالات در مورد فوتبالیست های دریبل‌زن و تکنیکی همیشه متفاوت و داغ بوده است.
این جذابیت و هیاهو محدود به زمان و مکان خاصی نبوده و نیست.
دهه های گذشته در اروپا و امریکا و آسیا نام بکن‌باوئر ، کرایف ، پله و بعدها روماریو ، زیدان تا استیو مک‌منه‌مان ، و در ایران پروژه سلطان شدن علی جباری و علی پروین و قلیچ خانی و علی کریمی نغمه جارچی روزنامه فروش دوره گرد و سوژه بحث و گپ فوتبالی ها و جنگ سرد مالکان باشگاه ها پیرامون این تکنیکی های مغرور بود.
هواداران تیمی سرخوش و سرمست می شدند از پیوستن بازیکن خوش تکنیک به تیم شان و به انتظار معجزه به نظاره می نشستند ولی اغلب تعبیر رویاهایشان واژگون بود.
دیگر باید همه فهمیده باشند تمام یازده بازیکن به یک اندازه سرنوشت ساز هستند. اگر فقط یک نفر بنام کمال کامیابی‌نیا نباشد ، بودن سروش رفیعی خوش تکنیک نمی تواند تضمین برد در داربی باشد تا چه رسد به تصور شکست با سه گل ! و جای دیگر در غیاب امید ابراهیمی استقلال با شش گل مغلوب العین امارات شد.
برای بختیار رحمانی تکنیکی پیراهن ثابت تیم ملی دوختند و کاوه رضایی را آقای گل پاس های طلایی بختیار دانستند و زهی خیال باطل .... سرنگ آبی تزریق تعصب بختیار در اینستاگرام جایش را به آه و نفرین و بگومگو داد.‌
کارلوس کی روش با سروش و بختیار و کاوه و داریوش شجاعیان که هنوز سرخابی نشده بودند شروع کرد و وقتی آنها به تیم محبوب دوران کودکی‌شان پیوستند خط خوردند و بدون آنها مسافر جام جهانی شد.
نهایتا این که حواشی پیرامون بازیکن‌های تکنیکی بیشتر است و در کانون توجهات هستند ولی اثرگذاری بازیکنان در هر پستی جایگاه و نقش خاص خود را دارد.
"لطفا نه از پیوستن داریوش شجاعیان و گادوین منشا گرمی‌تان شود و نه از رفتن کاوه و سروش سردی‌تان"


محمدباقر محقق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها