بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
ناطق نوری:
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ایران اسلامی با اقتدار و امنیت پایدار مسیر رشد و توسعه را ادامه خواهد داد و اقدام اخیر غیورمردان سپاه، نمایشی از اقتدار کشور در سطح ملی، منطقه و جهان بود.

تدبیر24»حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری  در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر «توانمندی ها و ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران دراکثر زمینه ها» و با ابراز خرسندی از این «اقدام به موقع و مقتدرانه» گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از سوی دشمنان و بدخواهان مورد تهدید قرار داشته و جریانات تروریستی و افراطی -تکفیری نیز در همین جهت و برای به چالش کشیدن امنیت و اقتدار کشورمان برنامه ریزی و تلاش نمودند که به لطف خدای متعال ، در همه طراحی ها و نقشه های شوم خود در برابر این نظام مقدس شکست خورده‌اند.

وی با یادآوری «رشادت‌ها و ایثارگری‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت پایدار در ایران» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، افزود: ایران همواره در طی سال های گذشته در خاکریز و صف اول مبارزه با تروریسم قرار داشته و مخالف سیاست‌های یک بام و دو هوایی برخی کشورهای غربی بویژه امریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه بوده است و تروریسم را در هر کجای جهان که باشد محکوم می‌نماید.

وی به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع تروریست‌های داعش در منطقه دیرالزور هم اشاره و تاکید کرد: این اقدام دقیق و به موقع در راستای سیاست‌های دفاعی کشور در برابر  تهدیدات و مقابله با تروریسم قرار دارد و همگان باید بدانند که به تعبیر مقام معظم رهبری ، زمان بزن در روی تمام شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحلیل این اقدام غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه سطح ملی ،منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت و تاکید کرد: در سطح ملی می‌توان غرور و افتخار را از این اقدام به خوبی مشاهده کرد و این‌که اقتدار نظام در این حد فاخر باشد که در بزنگاههای خطر و تهدید ، واکنش سریع ، مقتدرانه و درس‌آموز برای دشمنان داشته باشد،  برای تمام ایرانیان از هر مسلک و مرامی که باشند،  موجب تفاخر و عزت است.

وی تاکید کرد: در این موضوع ما شاهد  اتفاق نظر  و وحدت ملی هستیم . ملت بزرگ ایران ، توان در خور تحسین  دیپلماسی و قدرت کم نظیر نظامی خود را به مثابه دو روی یک سکه پنداشته و قدرت ملی خود را تشکیل یافته از همین رفتار متوازن می‌دانند.

وی به اهمیت این اقدام در سطح بین‌المللی هم پرداخت و افزود: در سطح بین‌المللی نیز دنیا  شاهد این اقتدار و توان  در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی  بوده و امکان مقایسه بین رفتار اصولی ایران با سایر کشورهایی در منطقه که با خوش رقصی در برابر استکبار ، دچار یک تضاد عمیق در رفتار و آشفتگی در سیاست‌های منطقه‌ای هستند، برای‌شان فراهم آمده است.

 ناطق نوری به تحلیل منطقه‌ای این مهم نیز پرداخت و تاکید کرد: در بعد منطقه‌ای نیز کشورهای منطقه بار دیگر رفتار ایران را منطبق بر دکترین نظامی‌اش مشاهده کردند وبه خوبی دریافتند که این واکنش  بر اساس سیاست و قدرت  دفاعی ایران شکل گرفته است  و به وضوح  دیدند که ایران از قدرت نظامی‌اش تنها در جهت حفظ امنیت پایدار خود و کشورهای منطقه بهره برداری می کند و با تجاوزگران به امنیت و اقتدار خود به مبارزه خواهد پرداخت و ایران همواره مدافع صلح در منطقه بوده و با احترام و پایبندی بر امنیت منطقه، سیاست خارجی مستحکم و اصولی خود را تعریف کرده است.

وی در پایان یادآور شد: در منطقه‌ای که درگیر نقشه‌های شوم و تجزیه‌طلبانه برخی کشور های غربی به ویژه آمریکا با همراهی برخی کشور های مرتجع منطقه است، شاهد هستیم که ایران عزیز در اوج اقتدار و امنیت، به دنبال دستیابی به اهداف و برنامه‌های رشد و توسعه خود با پشتیبانی ملت شریف، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و تلاش و همت مسئولان دلسوز در همه بخش‌هاست، هرچند عملیات تروریستی تهران نشان داد که نباید لحظه‌ای غفلت نمود و همه نهادها باید دقت، حساسیت و هوشیاری خود را در مقابله با هرگونه تحرک بدخواهان این ملت بزرگ، بکار گیرند.

برچسب ها: سپاه ، جهان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها