بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
دروازه‌بان پرسپولیس اولین هدف تیم مطرح ترکیه‌ای در نقل و انتقالات تابستانی برای پست دروازه‌بانی بود اما اکنون چنین نیست.
تدبیر24»شبکه تلویزیونی «آ اسپور» که زیرمجموعه شبکه «آ تِ وِ» ترکیه است، اعلام کرد، باشگاه فنرباغچه که در سه فصل اخیر سوپرلیگ ترکیه در حسرت قهرمانی مانده، این فصل نمی‌خواهد اشتباهات گذشته‌اش را تکرار کند، از این رو سران این باشگاه در نظر دارند تا پایان هفته جاری تکلیف بسیاری از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال‌شان هستند را مشخص کنند.

طبق این گزارش، اولین هدف فنرباغچه در پست دروازه‌بان، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس بوده اما اینکه او مشتریان زیادی پیدا می‌کند، باعث می‌شود زرد و لاجوردی پوشان سراغ گزینه دیگری بروند. در ادامه فنرباغچه سراغ داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی آرسنال می‌رود، اما به نظر می‌رسد که او هم برای بهبود وضعیت قراردادش با توپچی‌های لندن، مذاکره با فنرباغچه را به تعویق می‌اندازد.

روز گذشته همین شبکه تلویزیونی گزارش داده بود، سران باشگاه فنرباغچه به دنبال جذب دروازه‌بانی در سطح وُلکان دِمیرلی، دروازه‌بان اول خود هستند و در این راستا نظرشان معطوف به جذب کارلوس کامنی، دروازه‌بان 33 ساله تیم ملی کامرون و مالاگا شده، این در حالی است که آنها در هفته‌های اخیر با دیوید اوسپینا از آرسنال، کسپر اشمایکل از لسترسیتی و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس مذاکراتی داشته‌اند، اما در هیچ یک از موارد به توافقی دست نیافته‌اند.

آخرین قهرمانی فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه به فصل 14-2013 بازمی‌گردد و این تیم در فصل اخیر پس از تیم‌های بشیکتاش و استانبول باشاک‌شهیر به عنوان سومی دست یافت.

برچسب ها: بیرانوند ، فنرباغچه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها