بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
مجری سعودی درباره سلاح ارتش عربستان که از آمریکا صادر می شود سخن بگوید که خودش را به فراموشی زد یا اینکه واقعا فراموش کرده که عربستان سلاح بومی برای ارتش خود نساخته و هر چی هست از خارج صادر می شود.

 تدبیر24»مجری شبکه "السعودیه 24" برای آنکه از ارزش حمله موشکی سپاه به داعش در سوریه بکاهد، سلاح های قدیمی ایران را طی گفتگوی خبری در معرض دید مخاطبان قرار داد و گفت که سلاح های ایران کاردستی بیش نیستند که از مقوا درست شده اند.
 
رای الیوم افزود: این ادعای در حالی مطرح شد که مجری سعودی می گوید سلاح عربستان پیشرفته تر از سلاح ایران است. خیلی خوب! ایران موشک هایش کاردستی بیش نیست ولی همین موشک ها به اهداف خود در سوریه اصابت کردند و همین موشک ها بومی هستند. مجری سعودی درباره سلاح ارتش عربستان که از آمریکا صادر می شود سخن بگوید که خودش را به فراموشی زد یا اینکه واقعا فراموش کرده که عربستان سلاح بومی برای ارتش خود نساخته و هر چی هست از خارج صادر می شود.
 
این روزنامه ادامه داد: جالب اینجاست که مجری سعودی که در حال اجرای برنامه زنده بود، گفت که شلیک موشک های سپاه از خاک سوریه صورت گرفت ولی یک دفعه از اتاق فرمان به او گفته شد که شلیک موشک ها از پایگاه نظامی سپاه در غرب ایران صورت گرفته است و نه از خاک سوریه! به نظر می رسد که این مجری سعودی موضوع برنامه را به خوبی بررسی نکرده بود. بر هر حال حمله موشکی سپاه به داعش پیامی به عربستان بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها