بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
شرکت هواپیمایی قطرایرورز برترین خط هوایی سال ۲۰۱۷ میلادی شد.
تدبیر24»موسسه بین المللی اسکای ترکس بریتانیا که در زمینه ارزیابی خطوط هواپیمایی مسافربری فعال است ،صد شرکت برتر را در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی کرد.

براین اساس شرکت هواپیمایی قطر به عنوان بهترین خط هوایی جهان شناخته شد و پس از آن ،شرکتهای سنگاپور ایرلاین ،آنا ژاپن ،هواپیمایی امارت ،کاتای پاسفیک هنگ کنگ،یواایر تایوان،لوفتانزا آلمان ،اتحاد امارت،هانیان چین و گارودا اندونزی در مکان دوم تا دهم این رده بندی قرار گرفتند.

سال گذشته شرکت هواپیمایی امارات رتبه نخست بهترین خطوط هواپیمایی جهان را از آن خود کرده بود که امسال به رتبه چهارم تنزل کرد و قطر ایرویز از مکان دوم به مکان نخست این رده بندی رسید.

همچنین خطوط هواپیمایی ایرفلوت روسیه جایگاه سی ام و شرکت هواپیمایی اس ۷ روسیه در مکان ۹۵ این رده بندی قرار دارند.

کیفیت رضایتمندی مشتریان ،نوع هواپیما ،سرویس های ارایه شده به مشتریان در فرودگاه ،حداقل تاخیر پروازی و رعایت نکات ایمنی پرواز از جمله مواردی است که در رده بندی بهترین خطوط هواپیمایی جهان لحاظ می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها