بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کاخ سفید اعلام کرد، داماد رییس‌جمهوری آمریکا نشست سازنده‌ای با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین داشت.
تدبیر24»جارد کوشنر، مشاور ارشد رییس‌جمهور آمریکا و داماد او به همراه جیسون گرین‌بلات، نماینده دونالد ترامپ در امور خاورمیانه تلاش دارند تا توافقی به منظور از سرگیری مذاکرات اسرائیل ـ فلسطین ایجاد کنند. این مذاکرات از سال 2014 مسکوت مانده است.

دیوید فریدمن، سفیر واشنگتن در اسرائیل نیز در نشست با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حضور داشت.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: این سه مقام آمریکایی درباره اولویت‌های اسرائیل و گام‌های احتمالی در آینده با نخست‌وزیر اسرائیل بحث و تبادل نظر کردند و مدعی نقش حیاتی اسرائیل در تامین امنیت منطقه شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نشست مذکور سازنده بود و طرفین بر تعهدشان برای ارتقای هدف دونالد ترامپ که دستیابی به صلح پایدار میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌هاست تاکید کردند. این امر نهایتا به ارتقای ثبات در منطقه می‌انجامد.

در ویدئوی کوتاهی که دفتر نتانیاهو منتشر کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به داماد ترامپ، گفت: این فرصتی برای پیگیری اهداف مشترک ما برای تامین امنیت، صلح و سعادت است. من از حضور شما استقبال می‌کنم و می‌دانم که تلاش‌های شما و تلاش‌های رییس‌جمهوری شما با هدف برقراری صلح است و از همکاری با شما استقبال می‌کنم.

گرین‌بلات و کوشنر هر دو در سفر ماه مه رییس‌جمهوری آمریکا به اسرائیل و اراضی اشغالی او را همراهی کرده بودند.

این دو مقام همچنین با عباس و مشاوران ارشد در رام‌الله دیدار کردند که این گفت‌وگوها از جانب کاخ سفید سازنده توصیف شد.

کاخ سفید تاکید کرد: کوشنر و گرین‌بلات درباره اولویت‌های محمود عباس برای فلسطینیان و گام‌های احتمالی آتی بحث و گفت‌وگو کردند و بر لزوم ایجاد فرصت‌های اقتصادی برای فلسطینیان و سرمایه‌گذاری‌های مهم در اقتصاد فلسطین اذعان کردند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها