بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: حمله تروریست‌ها به مجلس و مرقد امام(ره) هیچ تاثیری در امنیت ایران نداشته است.
تدبیر24»سید حمیدرضا کاظمی، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش می‌خواستند با این کار فضایی در دنیا ایجاد کنند که ایران ناامن است و چنین ترقه‌بازی را راه انداختند.

وی اضافه کرد: باید از نیروهای امنیتی و نظامی کشور به خاطر تلاشی که در راستای شناسایی ۱۰۲ تیم تروریستی در چهار سال انجام داده‌اند، تشکر کرد.

کاظمی ادامه داد: تلاش، صداقت، پشتکار، مبارزه با تروریسم و جریان تکفیری نیروهای امنیتی کشور قابل تقدیر و سپاس است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حمایت عربستان و آمریکا برای ناامن کردن کشورهای مسلمان و هزینه‌های قابل توجهی که در این خصوص صرف می‌کنند، نشان از این است که داعش دست‌پرورده این کشورهاست.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری امن است و ترقه‌بازی یک گروهک تروریستی هیچ تأثیری در حس امنیت این کشور نخواهد داشت.

کاظمی افزود: کشور ایران در حال حاضر بیش از هر زمانی از امنیت بالا برخوردار است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: ایران وارد فاز جدیدی در مقابله با تروریست ‎ ها شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها