بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
با نزدیک شدن به پایان عمر دولت یازدهم، گمانه زنی‌ها درباره اعضای کابینه دولت آینده به اوج خود رسیده و اخباری هم مبنی بر حضور وزرای زن در دولت دوازدهم به گوش می‌رسد. اخیرا معاون زنان ریاست جمهوری اعلام کرد تلاش می‌کند تا دو ـ سه وزیر زن به مجلس معرفی شوند. در این میان نام «الهام امین‌زاده» و «شهیندخت مولاوردی» در فهرست احتمالی کابینه نیز به چشم می‌خورد.
تدبیر24» الهام امین زاده در پاسخ به اینکه احتمال معرفی اش به مجلس به عنوان وزیر آموزش و پرورش تا چه اندازه جدی است؟ اظهار کرد: نه کم، نه زیاد؛ این موضوع به طور تلویحی مطرح شده است.

وی افزود: رییس جمهور اعلام کرده است چینش کابینه را بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌دهند. رسانه‌ها گمانه زنی‌هایی درباره تغییر کابینه کرده‌اند ولی جایی برای هیچ کس مشخص نشده و وزرای فعلی هم نمی‌دانند حضورشان تا چند درصد حتمی است.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور شهروندی درباره حضور زنان در کابینه اظهار کرد: در دولت یازدهم به غیر از معاونت زنان، مدیران بخش حقوقی، محیط زیست و میراث فرهنگی زن بودند، اما برای دولت دوازدهم این تصمیم وجود دارد که گزینه‌های زن را برای وزارت‌خانه‌ها برای رای اعتماد به مجلس معرفی کنند که برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و دادگستری محتمل تر است.

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان رییس جمهور نیز درباره حضور زنان در کابینه و معرفی‌اش به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: اجازه بدهید درباره حضور زنان در کابینه صحبت نکنیم زیرا حساسیت ایجاد می‌شود. درباره تعداد زنان کابینه دولت دوازدهم و حضور بنده در وزارت اموزش و پرورش هم هنوز چیزی معلوم نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها