بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
وزیر اقتصاد رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت رییس‌جمهور را مایه خوشحالی دشمنان به‌ویژه صهیونیست‌ها دانست و بر لزوم برخورد با این افراد و عوامل پشت صحنه آن تاکید کرد.
تدبیر24» علي طيب‌نيا در گفت‌وگو با «انتخاب» تصریح کرد: دنیا شاهد حضور باشکوه قاطبه مردم عزیز کشورمان در راهپیمایی روز قدس برای اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دعوت از همه کشورهای اسلامی به وحدت و برادری در برابر دشمن مشترکمان یعنی صهیونیست‌ها بود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار شد و ایران اسلامی به عنوان أم‌القرای جهان اسلام منادی وحدت، برادری و بیداری جهان اسلام در دیده جهانیان ظاهر شد.

طیب‌نیا در پاسخ به سوالی درباره توهين عده‌اي به رييس‌جمهور در مراسم روز جهاني قدس خاطرنشان کرد: متاسفانه رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت خدمتگزاران ملت و تعرض به  رییس‌جمهور خدوم که مجددا مورد اقبال و اعتماد اکثریت مردم قرار گرفته است، معنای خوبی نداشته و فقط از  شیرینی و حلاوت این نمایش بزرگ در کام مردم ما کاسته و مایه خوشحالی و امیدواری دشمنان به‌ویژه صهیونیست‌ها خواهد شد.

وی با بيان اينكه اقدامات سبک‌سرانه این افراد نمی‌تواند خللی در عزم و اراده مردم مومن و انقلابی ما به وجود آورد، گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم روزه‌دار، ماجراجویی‌های آنان راه به جایی نبرد و همه یک‌صدا به تقبیح این عمل اقدام کردند.

وزیر اقتصاد در ادامه خواستار برخورد با اين جماعت قليل شد و افزود: نهادهای امنیتی و انتظامی و قضایی لازم است بدون مماشات با این افراد و عوامل پشت صحنه آن برخورد کنند تا خدای ناخواسته شاهد تکرار چنین صحنه‌های دون شأن ملت ایران نباشیم.

طیب‌نیا تاكيد كرد: شايسته جامعه دینی و انقلابی ما نیست در روزی که ندای وحدت و برادری در جای جای آن بلند شده است اقلیتی خودسر اینچنین حاشیه‌سازی‌هایی را رقم بزنند.

وی در پايان با تاكيد بر اينكه سهل‌انگاری در مواردی که پیش از این در جاهای دیگر حادث شد موجب جسارت آنان در برنامه روز قدس بود، ابراز اميدواري كرد كه با قاطعیت نهادهای ذی‌ربط این رفتارهای سبک‌سرانه و دور از نزاکت برای همیشه از جامعه ما رخت بربندد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها