بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
امین زاده:
دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی مردم و حقوق سیاسی رییس‌جمهور با اقدامات خودسرانه گروهی تضییع شده است.

تدبیر24»الهام امین زاده در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با ماجرای توهین به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: در شرایطی که مردم برای آزای فلسطین و قدس شریف با بحث همبستگی، وحدت و یک‌صدایی  در سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند عده‌ای در این میان حقوق مردم و رئیس جمهور را تحت تاثیر قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که شهروندان ما آمده بودند تا پیام وحدتشان را به دشمنان خارج از کشور برسانند با توهین‌هایی به رئیس‌جمهور و سایر مقامات اولین حقوق شهروندی آن‌ها به صورت جمعی نقض شده که این امر به شدت به وحدت ملی آسیب می زند.

 دستیار ویژه رییس‌جمهور در حقوق شهروندی با بیان اینکه حقوق سیاسی رئیس جمهور تضییع شده است گفت: این حرکت به حقوق سیاسی رئیس‌جمهور به عنوان یکی از مقامات عالی رتبه کشور و رئیس یک قوه آسیب رسانده است.

وی ادامه داد: این حق سیاسی رئیس‌جمهور است تا از احترام برخوردار و از توهین‌ها مصون باشد. به نظر می‌رسد دیروز در این زمینه هم حق سیاسی رئیس‌جمهور نقض شده است.

امین زاده تاکید کرد: همانطور که رهبری هم فرمودند مقابل دو قطبی شدن های جامعه باید ایستاد، باید مقابل این اقدامات افراطی هم واکنش نشان داده شود. در شرایطی که تروریسم و استکبار جهانی می‌خواهد وحدت و یکپارچگی ملی ما را برهم بزند، اینگونه اقدامات آن هم در روز همبستگی ملی، منافع ملی را نشانه می‌گیرد و با آن در تضاد است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها