بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
وجود تاکسی های فرسوده در کلان شهرها علاوه بربالارفتن سن خدمات شهری و ایجاد معضلات ترافیکی و موجباتی که در جهت تولید آلودگی هوا در پی دارد، نارضایتی هایی را در بین خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان ایجاد کرده است.برهمین اساس نوسازی و بروز رسانی ناوگان تاکسیرانی شهری در کلانشهرها همواره یکی از مهمترین دغدغه های دولت ها بوده است.
تدبیر24»بر همین اساس ضمن پیگیری های صورت گرفته از سوی مراجع مسئول، هیئت وزیران در مصوبه ای وزارت کشور را موظف به تسریع در روند اجرایی شدن نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری کشور کرد.

مرتضی ضامنی سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور ضمن اعلام این خبر به خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، گفت: به استناد تبصره(3) ماده (2) اصلاحیه آیین نامه الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوطه به تاکسیرانی، شهرداری های کلان شهرها موظفند امتیاز بهره برداری تاکسی هایی را که به سن فرسودگی رسیده و دارندگان آنها نسبت به نوسازی خودروهای مذکور تا پایان همان سال اقدام ننموده اند لغو نماید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور افزود: از آنجا که اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از بهمن ماه سال94، این امکان رافراهم آورد تا کلیه ناوگان فرسوده در حوزه تاکسیرانی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت 200 میلیون ریالی اقدام به این امر نمایند، انتظار می رود تاکسیداران گرامی با قید فوریت بر اجرای این طرح اهتمام ورزند.

مرتضی ضامنی در ادامه گفت: از آنجا که یکی از دغدغه های ما فراهم آوردن تسهیلات برای همکاری تاکسیداران در اجرای این طرح بوده است، تمهیداتی صورت گرفته تا بانک عامل بیشترین همکاری را با این قشر زحمت کش داشته باشند.

ضامنی در پایان گفت: اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با توانی مضاعف آماده است تا ضمن پیشبرد اهداف دولت در جهت ارائه خدمات حمل و نقلی مناسب به هموطنان و کنترل آلودگی هوا، در جهت ارتقاء شرایط فعلی سامانه تاکسیرانی های شهری کشور با فراهم نمودن تسهیلات ارزان قیمت گام های مهم و مثبتی را در راستای اجرایی شدن فازهای بعدی این طرح که نوسازی کلیه 180 هزار تاکسی فرسوده سراسر کشور است بردارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها