بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
رئیس پلیس «فتا»ی استان سمنان در آستانه عید سعید فطر درباره کلاهبرداری از شهروندان با ترفند کمک به نیازمندان و جمع‌آوری فطریه هشدار داد.
تدبیر24»سرهنگ «صادقی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان شاهد راه‌اندازی کانال و گروه‌هایی در فضای سایبری هستیم که به شهروندان پیشنهاداتی از قبیل دریافت کمک‌های مردمی و خیرخواهانه و شناسایی مستقیم نیازمندان را پیشنهاد می‌دهد در حالی که مجوزهای لازم برای این منظور را ندارند.

وی تصریح کرد: در این روش کلاهبرداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از افراد بی‌خانمان یا کودکان بیمار، احساسات انسان دوستانه کاربران روزه‌دار را تحریک و با معرفی درگاه های جعلی و تماس و پیام‌های ارسالی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

صادقی با تأکید بر این‌که کاربران باید مراقب این فراخوان‌ها باشند، افزود:‌ کاربرانی که قصد دارند فطریه یا کفاره روزه خود را از طریق فضای مجازی یا تلفن بانک پرداخت کنند، می‌توانند فطریه یا کفاره روزه خود را از طریق موسسات شناخته شده در کشور که توسط رسانه‌های جمعی اقدام به اعلام شماره حساب‌های رسمی می‌کنند اقدام کنند و از واریز فطریه یا کفاره روزه خود به حساب‌های نامعتبر و شخصی افراد خودداری کنند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان ادامه داد:‌ شهروندانی که تمایل دارند از طریق تلفن‌ بانک، اینترنت بانک و سایت‌های معتبر کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور اقدام به پرداخت فطریه یا کفاره روزه خود کنند دقت داشته باشند تا در دام سایت‌های جعلی موسوم به فیشینگ گرفتار نشوند و هنگام پرداخت، موارد ایمنی چون آدرس سایت و وجود گواهینامه ssl را نادیده نگیرند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها