بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: باید مراقب باشیم با برخی حرف‌ها و موضع‌گیری‌های‌مان، خشنودی دشمنان را فراهم نکنیم.
تدبیر24»آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر زنجان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای بندگی خداوند و انجام دادن فرایض مربوط به ماه مهمانی خدا بود، افزود: روایات و بیانات متعدد و زیبایی داریم که از عید فطر به عنوان روز پاداش و جایزه یاد شده است و جایزه برای کسانی است که حق روزه را به‌جا آوردند و آن‌گونه که در توان‌شان بود، تکلیف روزه را به‌جا آوردند.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) فرمودند: «خداوند این روز را وسیله اجتماع مسلمانان قرار داده است». امروز روزی است که روزه‌داران گرد هم جمع شده و به درگاه خداوند شکرگزاری می‌کنند و از باری‌تعالی می‌خواهند که بر آن‌ها منت نهاده و توفیق حضور مجدد در ماه مهمانی خدا را بدهد.

آیت‌الله خاتمی با یادآوری اینکه امروز آمده‌ایم با این شکرگزاری از خداوند عیدی بگیریم، تصریح کرد: این عیدی همان است که از خداوند طلب آمرزش کنیم و بخواهیم که بر گناهان‌مان قلم عفو بکشد و توفیق دوباره دهد تا باز هم در ماه مهمانی خدا حضور داشته باشیم و آخرین ماه مبارک رمضان عمرمان نباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها به عوامل قدرت و توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده‌اند، گفت: چند فاکتور قدرت داریم که یکی از این فاکتورها ایمان اسلامی است. حضور باشکوه مردم در روز قدس نشانه ایمان و اعتقاد مردم است. همچنین مزیت دیگری که داریم پیشرفت‌های علمی است. امروز به برکت انقلاب اسلامی و به همت دانشمندان و جوانان ایران اسلامی در جایگاه رفیع علمی قرار داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی یک امتیاز برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند. به‌ویژه با حرکتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، حرف‌ها و پیام‌های خوبی داشت. یک پیام برای اسرائیل و آمریکا بود. پیام دیگر برای مستضعفین جهان و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بود که ایران قدرتمند است و باید دست در دست یکدیگر امنیت منطقه را تامین کنیم و اجازه ندهیم آمریکا از آن سر دنیا بیاید و برای ما امنیت تحمیل کند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه توانمندی‌های سیاسی، وحدت ملی و برگزاری انتخابات متعدد، اتحاد سیاسی و عشق و دلبستگی به نظام و نیز جمعیت جوان کشور از عوامل قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: باید دست در دست هم داده و اجازه ندهیم عوامل قدرت توسط دشمن تضعیف شود. مراقب باشیم با برخی حرف‌ها و موضع‌گیری‌های‌مان که خشنودی دشمن را به دنبال دارد، این عوامل را تضعیف نکنیم.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران همان ملتی است که از روز اول تا به امروز با همین توطئه‌ها مواجه بوده است، تصریح کرد: دشمن خواست به ملت ایران سیلی بزند ولی ملت ایران به آن‌ها سیلی زد. آن‌ها خواستند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما یکی یکی در حسرت این آرزو به گور رفتند. جمهوری اسلامی با اقتدار کامل ایستاده و بعد از این هم همین‌طور خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها