بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در کنگره بین‌المللی ابن شهر آشوب ساروی توسط آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر معظم له در ساری قرائت می‌شود.

به گزاش تدبیر24 به نقل از کمیته خبری دفتر نماینده مقام معظم رهبری، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار داشت: کنگره بین‌المللی علامه ابن شهر آشوب ساروی با پیام رهبر معظم انقلاب 29  و 30 آبان ماه در شهرستان ساری کار خود را آغاز می‌کند و در دوم آذرماه در دارالشفاء قم ادامه می‌یابد.

وی بیان داشت: آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌ها و خبرگان رهبری، شخصیت‌های علمی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و ائمه جمعه استان و روحانیون مازندران از میهمانان ویژه این کنگره ملی و بین‌المللی هستند.

طبرسی گفت: تلاش و کوشش دو ساله  به بار نشست و امید آن داریم که بتوانیم این رویداد مهم فرهنگی مذهبی و دینی را که در خور شأن علامه بزرگوار ابن شهر آشوب ساروی باشد را برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از رهنمودهای  مقام معظم رهبری، علامه جوادی آملی و رؤسای دو قوه قضائیه و مقننه در برگزاری این کنگره بیان داشت: ابن شهر آوشب ساروی متعلق به شهر یا مازندران نیست بلکه تعلق به همه جهان دارد و به همین منظور فراخوان این کنگره به کشورهای جهان ارسال شد که با استقبال خوب کشورها از جمله آمریکا (نیویورک)، عراق، لبنان، هلند، پاکستان و… روبه‌رو شدیم.

رئیس کنگره ابن شهر آشوب ساروی فراخوان این کنگره را در رابطه با زندگی و شخصیت این شهر آشوب، اندیشه‌ها، اوضاع سیاسی، اجتماعی زمان خود و کتاب‌شناسی ابن شهر آشوب عنوان کرد و گفت: 117 مقاله به دبیر خانه نخستین کنگره بین‌المللی ابن شهر آشوب ساروی ارسال شده که از این میان 75 مقاله انتخاب و 53 مقاله  برگزیده به چاپ می‌رسد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها