بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
استاندار خوزستان با تاکید بر این‌که هیچ کمبود آب شربی در خوزستان نداریم، گفت: دستور سهمیه‌بندی آب در خوزستان صحت ندارد.
تدبیر24»غلامرضا شریعتی با بیان این‌که دستور سهمیه‌بندی آب در خوزستان صحت ندارد، اظهار کرد: موضوع در خصوص آب کشاورزی در پایین‌دست رودخانه شاوور شوش است.

وی افزود: خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دادن دستور برای سهمیه‌بندی آب شرب در خوزستان هیچ وجود خارجی ندارد و فاقد صحت است و این خبر که مربوط به جلسه سه روز پیش بوده، بحث در خصوص تقسیم عادلانه آب در پایین دست رودخانه شاوور شوش و نهر لشکر آباد اهواز بود که با توجه به متمرکز بودن آب در بالادست و کشاورزان در پایین دست و کمبود شدید آب، دستور داده شد آب سهمیه‌بندی شود و به صورت عادلانه بین کشاورزان بالادست و پایین دست رودخانه شاوور و نهر لشکر آباد تقسیم شود.

استاندار خوزستان با انتقاد انتشار این خبر کذب در شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: در هیچ نقطه‌ای از خوزستان مشکل شرب بجز چند روستا نداریم و هیچ برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی آب در استان نیز نداریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها