بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان خراسان رضوی، از آغاز ثبت نام دوره ضمن خدمت «منشور حقوق شهروندی» برای تمامی فرهنگیان استان خبرداد .

تدبیر24»به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوي، محمود شفق، از آغاز ثبت نام دوره ضمن خدمت «منشور حقوق شهروندی» برای فرهنگیان استان خبردادوگفت: با هدف توانمند سازی همکاران و آشنایی آنان با حقوق شهروندی، این معاونت قصد دارد دوره منشور حقوق شهروندی با کد 99505924 به مدت 6 ساعت و  به صورت مجازی و رایگان برای کلیه فرهنگیان استان اجرا نماید .

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی  استان خراسان رضوی  تصريح كرد: همکاران می توانند با مراجعه به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس Ltms.medu.ir جهت ثبت نام در این دوره اقدام نمایند. ثبت نام این دوره تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.

وي یادآور شد: همکاران دقت داشته باشند که برخی دوره ها توسط برخی موسسات برون سازمانی در قبال اخذ وجه برگزار می گردد که در ماه های آینده همان دوره ها و یا دوره های مشابه آن برای فرهنگیان استان برگزار خواهد شد که نیازی به شرکت در این دوره ها نیست و توصیه می شود جهت  شرکت در دوره های ضمن خدمت و توانمند سازی نیروی انسانی، تنها در قالب بخشنامه‌های معاونت پژوهش و برنامه‌ ریزی استان اقدام کنند.

گفتنی است؛ آزمون این دوره ها طبق برنامه زمانبندی شده از 24 تیر ماه لغایت 2مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها