بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
سفیر آمریکا در سازمان ملل خواستار گفت‌وگوی عربستان و قطر برای حل بحران شد. او همچنین برای اولین بار از نقش آمریکا در سوریه پس از داعش سخن گفت.
تدبیر24»به نقل از سایت شبکه الجزیره، نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل طی سخنانی در کنگره آمریکا در خصوص علت وجود اختلاف و تناقض در سیاست خارجه آمریکا گفت: علیرغم ارتباط با قطر و وجود پایگاه نظامی ما در این کشور اما اولویت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا خشکاندن منابع مالی تروریسم است. در عین حال عربستان را خطاب قرار می‌دهیم و می‌گوییم که باید با قطر مذاکره کند و هر دو دست از اقدامات کنونی خود بردارند. این فرصتی است برای اعمال فشار بر عربستان و قطر.

هیلی گفت: دولت کنونی آمریکا درخصوص مساله گنجاندن نام گروه اخوان المسلمین در لیست تروریسم صحبتی نکرده است اما به اعتقاد ما اخوان المسلمین بخشی از مشکل و نه راه حل آن است.

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل همچنین از نقش آمریکا در سوریه بعد از رهایی از تروریست‌های داعش پرده برداشت. وی گفت، واشنگتن تلاش می‌کند ایران و دولت سوریه و روسیه را از هم جدا کند زیرا به ادعای وی تهران مشکلی اساسی در سوریه است.

وی گفت: ما باید از الان درخصوص ماهیت نقش آمریکا در سوریه بعد از رهایی از تروریست‌های داعش صحبت کنیم زیرا سوریه قادر به ادامه راه است اما نه با اسد.

برچسب ها: آمریکا ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها