بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۸۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان خواستار همکاری با حکومت بشار اسد برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه شد.
تدبیر24»گابریل روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با سرگئی لاوروف همتای روس خود در شهر کراسنودار در جنوب روسیه گفت: برای حل و فصل مناقشه سوریه باید با حکومت بشار اسد رئیس جمهوری این کشور وارد مذاکره شد.
خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از زیگمار نوشت: سرنوشت بشار اسد و دولت وی را فقط از طریق مذاکره می توان تعیین کرد.
وی همچنین یادآوری کرد: رئیس جمهوری سوریه قبلا برای انجام تحقیقات در باره حادثه شیمیایی اخیر در این کشور ابراز علاقه مندی کرده است.
وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه اسد را فردی نمی دانیم که مورد دفاع قرار گیرد، اظهار کرد: معتقدیم پیگرد قضایی بشار اسد اقدامی نادرست خواهد بود. وی پیشتر نیز نشان داده که برای انجام تحقیقات شیمیایی آمادگی دارد.
گابریل در ادامه نیز گفت که آلمان از پیشنهاد روسیه برای انجام تحقیقات بین المللی در باره حادثه شیمیایی خان شیخون به رغم اختلاف دیدگاه دو کشور در باره رئیس جمهوری سوریه حمایت می کند.
وزیر خارجه آلمان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با ارزشمند خواندن تلاش های روسیه برای کاهش تنش ها در سوریه بر لزوم جلوگیری از کاربرد سلاح شیمیایی و مواد سمی در این کشور تاکید کرد.
گروه کشورهای غربی-عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا از شش سال پیش با راهبرد سرنگونی حکومت سوریه سبب شدند، دهها هزار تروریست افراطی از کشورهای مختلف جهان به سوریه گسیل و از جنگ افزارهای پیشرفته، پول و حمایت های اطلاعاتی برخوردار شوند.
این اقدام های ضدسوری سبب تشکیل دهها گروه تروریستی شد که افزون بر قتل عام و کشتار صدها هزار نفر در سوریه و عراق و همچنین ویرانی دو کشور، آوارگی میلیون ها عراقی و سوری را در پی داشته است، ولی گروه کشورهای غربی-عربی هنوز هم به حمایت از گروههای مسلح و تروریستی ادامه می دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها