بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
افرادی که دچار تشنگی بیش از حد و تکرر ادرار بوده زنگ خطری برای مبتلا شدن به بیماری ذیابت محسوب می شود.

 تدبیر24»اگر کسی به طور مکرر احساس تشنگی کند، پس باید کمی در مورد آن توجه به خرج دهد. این احساس ممکن است به دلیل ازدیاد گلوکز در بدن ایجاد شود و اگر شخصی بار‌ها در شب بلند شود تا آب بنوشد، توصیه می‌شود آزمایش خون بدهد.


دفعات مکرر ادرار

این یک علامت اخطار است. ادرار مکرر به معنی سطح بالای گلوکز در بدن است. دفعات کم ادرار در روز نرمال است، ولی تعداد بیش از حد آن می‌تواند نشان دهنده یک مشکل باشد.


بریدگی‌ها دیر خوب می‌شود

یک بریدگی معمولی بر روی بدن باید در مدت زمان کمی بهبود یابد. اگر شخصی دیابت داشته باشد زمان بهبود بریدگی طولانی خواهد بود و اگر بریدگی، زخم و سوختگی دیر خوب شود باید آزمایش خون داد. سطح بالای گلوکز در بدن عملکرد بدن در مبارزه با عفونت را کند می‌کند.


افزایش یا کاهش وزن

یک شخص دیابتی تمایل به افزایش وزن دارد و دلیل آن کمبود مایعات در بدن است. ممکن است نوساناتی نیز در کاهش وزن داشته باشد که آن نیز به این دلیل است که بافت‌ها گلوکز دریافت نمی‌کنند. بسیار مهم است که این نشانه‌ها را ارزیابی کرده و درباره آن‌ها اطلاع داشته باشید.


خشک شدن دهان

دیابت می‌تواند منجر به خشکی دهان شود زیرا سطح بالای قند در بدن، دهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ و این مورد می‌تواند منجر به بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان شود. این یک نشانه طبیعی شخص دیابتی است.

 

علائمی که ابتلا به دیابت را نشان می دهد/ اینفوگرافی


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها