بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش عربستان،‌ صهیونیست‌ها و آمریکا برای اختلاف‌افکنی در منطقه و ایران بر ضرروت وحدت و همدلی در کشور تأکید کرد و گفت که نباید مسائل حاشیه‌ای موجب دلزدگی مردم از حاکمیت شود.
تدبیر24»غلامرضا حیدری  اظهار داشت: فلسفه وجودی حکومت برقراری وحدت بین همه آحاد و اقشار یک جامعه است و در نظام جمهوری اسلامی هم طبق قانون اساسی یکی از مهمترین نقش‌های رهبری در کنار هماهنگی قوا به عنوان حبل‌المتین و ریسمان این وحدت است.

وی افزود: متأسفانه گاهی تحت عنوان حمایت از رهبری از فرمایشات ایشان سوءاستفاده می‌شود و این امر را در ادوار مختلف شاهد بودیم. اخیراً هم خیلی ملموس شده و نمود عینی آن بیشتر شده است.

وی تصریح کرد: جای تأسف دارد که در جاهایی مثل نماز جمعه یا نماز عید فطر که از شئونات حکومت اسلامی است از تریبون این نهادهای مقدس شأن و شئونات نظام جمهوری اسلامی و مردم و آرایی که مردم در یک انتخابات رسمی به صندوق ریخته‌اند رعایت نشود. بدترین حالت هم این است که این اقدامات موجب دلزدگی مردم از کلیت حاکمیت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: ما امیدواریم آقای روحانی به عنوان منتخب مردم این ظرفیت را داشته باشد و وارد مجادلات حاشیه‌ای نشود هر چند گاهی از سکوت هم سوء استفاده می‌شود.

وی با بیان این‌که «عربستان عملاً در وحدت با صهیونیست‌ها و با پشتوانه رییس جمهور جدید آمریکا حداکثر سعی خود را برای اختلاف‌ افکنی انجام می‌دهد»، گفت: سازمان‌های اطلاعاتی باید از این زاویه هم به موضوع ورود کنند که پشت صحنه قائله راه انداختن از تریبون مقدس نماز عید فطر چه کسانی هستند؟

وی خاطرنشان کرد: ملت ما با درایت، هوشمندی و تجربیاتی که از تاریخ پرفراز و نشیب کشور دارد، وحدت و محوریت رهبری را حفظ می‌کند و ان‌شاءالله در این زمینه دچار خلل نخواهیم شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها