بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
از سوی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور انجام شد
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور تصریح کرد:اصولگرایی درحال تکمیل روند پوست‌اندازی است؛ باید گرایش جدید و میمون آنان به"آزادی،جمهوریت، دموکراسی و انتقاد"را ارج نهاد،و به تسریع این روندکمک کرد.
تدبیر24»در یادداشت توئیتری حمید ابوطالبی با بیان این مطلب ، آمده است: آنان ضمن بررسی علل شکست سنگین‌شان درانتخابات و کاهش آراء خود نسبت به سال۹۲، به این نتیجه رسیده‌اندکه بایدبه تغییرات اساسی تئوریک دست‌بزنند، مهمترین امر در این تحول، نقش و چگونگی باور به "آزادی و جمهوریت" است؛ آنان در حال پوست ‌اندازی ازکنش‌گری عملیاتی روزقدس به رویکرد تهاجمی روز فطر هستند.

وی همچنین تصریح کرد:دفاع نامیمون ایشان ازتریبون‌داری یکسویه، در قامت آزادی سخن، شعر و ادب و مداحی و نقد، روش نوین آنان درراستای گریز از کنشگری عملیاتی روزقدس است، این روی‌آوری به آزادی خواهی ونقد، و تجمیع ادبیات و شعر بامداحی، رویکردی نو در تاریخ نیست، به شرط آنکه آنان ملتزم به ملزومات آن وفراگیری‌اش باشند؛ چراکه خداوند در قرآن کریم، سخن لین و قول سدید و معروف و بلیغ و میسور و عظیم می پسندد؛ و همه باور داریم که تحول درسخن و ادب به تحول درعمل می انجامد.

ابوطالبی همچنین یادآورشد: بدین سان،آزادی خواهی و نقد در جایگاه اصیلش می نشیند؛ جمهوریت و دموکراسی برصدر سیاست نشسته؛ بخش خصوصی واقعی دراقتصاد، فرهنگ و رسانه پدیدآمده، و... ، قبلا هم نوشته‌ام که باید دوستان را در این پوست‌اندازی سخت کمک کرد؛ خشونت گریزی درسیاست و روی آوری به"آزادی خواهی،ادب وسخن سدید"به نفع همه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها