بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
تابش:
نماینده مردم اردکان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، حرکتی در جهت ارتقای منافع ملی است و این دستاورد بزرگی برای انقلاب است که مردم برای تعیین سرنوشت‌شان احساس مسئولیت دارند.
تدبیر24»محمدرضا تابش در جمع مردم روستای رباط پشت بادام شهرستان اردکان با تشریح وضعیت منطقه و مقایسه مردمسالاری در این کشورها گفت: مردم کشورمان توانسته‌اند مقدرات خود را با نظر و رای خود رقم بزنند که این دستاورد بسیار بزرگی است و مانند برخی کشورها نیست که مقدرات شان در سفارت کشورهای بیگانه رقم بخورد.

وی تصریح کرد: این دستاوردها به مدد حضور  مردم در صحنه‌های مختلف حاصل شده است که از قبل انقلاب شروع شد و در دوران دفاع مقدس و مقابله با ترورهای کور اوایل انقلاب تداوم یافت و با تحمل سختی‌ها و مرارت‌ها و از سر گذراندن  تحریم ها، مردم همچنان بر اصول خویش و حفظ دستاوردهای انقلاب ایستاده اند و ثمره آن سرافرازی و ثبات و امنیت کشور در منطقه است.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با تصریح به این نکته که این دستاوردها در سایه وحدت ملی حاصل شده است گفت: مسئولان حق ندارند امید مردم را به یاس تبدیل کنند و در تریبون های رسمی مطالبی را بگویند که تداعی تفرقه و تشت  و اختلاف را در اذهان متبادر سازد.  

تابش با بیان اینکه  رئیس جمهور مظهر اقتدار و وحدت ملی است یادآور شد: اهانت به رئیس جمهور اهانت به رکن جمهوریت نظام و مردمسالاری است و افرادی که عالما یا عامدا، هدایت شده یا سرخود، اینگونه اعمال را انجام می دهند وحدت ملی را خدشه دار می سازند.

وی اظهار کرد: جامعه ما نیازمند آرامش و کار جهادی است و دیگر تاب تفرقه افکنی و تخریب‌ها را ندارد، البته نقد منصفانه و راهگشا بسیار پسندیده است و باید محترم شمرده شود اما  تخریب و دشنام جایی در آموزه‌های دینی و فرهنگ ملی ما ندارد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به چالش‌های مهم کشور در زمینه‌های زیست محیطی، تامین آب، ایجاد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی عنوان کرد: علیرغم توانمندی و ظرفیت‌های زیاد کشورمان اگر نتوانیم بر این چالش‌ها فائق بیاییم، کشور با تهدید جدی روبرو خواهد شد.

تابش با بیان اینکه باید کبر و غرور را کنار نهاد و از دعواهای بی‌حاصل سیاسی پرهیز کرد اظهار کرد: خدمت واقعی به مردم با حل مشکلات آنان و رسیدگی به خواست های و مطالبات مردم امکان پذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افرود: خوشبختانه در بخش خرانق و رباطات که مردم صبور و با فرهنگی دارد اقدامات خوبی انجام گرفته اما متناسب با ظرفیت های معدنی این بخش و رسیدن به نقطه مطلوب، فاصله زیادی داریم.  

نماینده مردم اردکان با انتقاد از عدم اقدام موثر درخصوص آبرسانی و گازرسانی به بخش خرانق علیرغم مصوبه هیات دولت؛ از وزرای مربوطه و مسئولان استانی درخواست کرد تا با اهتمام بیشتری به این موضوع رسیدگی و آن را اجرایی نمایند.

تابش همچنین گفت: از محل وصول مطالبات سالهای گذشته، اعتبارات خوبی با پیگیری مجدانه صورت گرفته، فراهم شده که عمده آن نیز صرف پروژه های راهسازی، آبرسانی و میراث فرهنگی که مورد درخواست مردم است خواهد شد.

وی در ادامه خواستار همکاری مردم در اجرای پروژه میان گذر چهار کیلومتری رباط پشت بادام شد که اعتباری معادل6 / 2 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده و منابع لازم آن نیز از محل تبصره ۵۵ بودجه دهیاری ها و کمک های چادرملو تامین گردیده است.

در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای رباط پشت بادام که به دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب روستایی، امور روستایی استانداری، فرماندار و جمعی از  مسئولان شهرستان و دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش برگزار شد درخصوص نیازهای این روستا بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها