بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۳
دو مرد که زوجی مسن را به قتل رسانده و طلا و جواهرات آنان را به سرقت برده بودند، در جریان تحقیقات گسترده پلیسی دستگیر شدند.
 
به گزارش تدبیر24 به نقل از شرق،  کارآگاهان جنایی بابل روز 12 آبان از کشف اجساد زوجی سالمند در خانه‌شان مطلع شدند و به محل حادثه رفتند. آنها مشاهده کردند این زن و شوهر با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند. وقتی خانه مورد تفتیش قرار گرفت مشخص شد طلا و جواهرات این زوج به سرقت رفته است. به این‌ترتیب انگیزه جنایت فاش شد و کارآگاهان در گام بعدی سعی کردند ردی از قاتل یا قاتلان به دست بیاورند. آنها متوجه شدند این قتل توسط فردی آشنا با مقتولان صورت گرفته است زیرا عامل یا عاملان جنایت بدون توسل به زور یا شکستن قفل در وارد خانه شده بودند.  

تجسس‌های پلیسی سبب شد یکی از اقوام مقتولان به نام بابک در مظان اتهام قرار گیرد. ماموران بعد از اینکه بابک را چند روز زیرنظر گرفتند و رفتارهای مشکوک وی را دیدند او را بازداشت کردند. متهم که در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت بود وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت اتهام کشتن زوج سالمند را قبول کرد. 

 بابک در اعترافاتش گفت: «از قبل می‌دانستم این زن و شوهر مقداری طلا دارند به همین دلیل برای سرقت آنها نقشه کشیدم و چون خودم به‌تنهایی نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم موضوع را با یکی از دوستانم که مردی 50ساله به نام کریم است در میان گذاشتم و او هم قبول کرد در این دزدی به من کمک کند.» متهم‌به‌قتل ادامه داد: «برای اینکه ردی از خودمان به‌جا نگذاریم نیمه‌شب به خانه مقتولان رفتیم. من راه ورود به منزل را می‌دانستم و مشکلی برایمان پیش نیامد. بعد از آن زن و شوهر را با ضربات چاقو به قتل رساندیم و سپس 12قطعه طلا را که شامل النگو و انگشتر می‌شد، سرقت و به‌سرعت فرار کردیم.» ماموران بعد از شنیدن اعترافات بابک، سراغ کریم رفتند و وی را نیز بازداشت کردند. این مرد وقتی فهمید همدستش همه حقایق را بازگو کرده است به جرمش اقرار کرد و گفت برای به‌دست‌آوردن پول در این جنایت همکاری کرده‌است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها