بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در حادثه رخ داده در اتوبان «قزوین - زنجان» ابتدای خروجی ضیاء آباد به فاصله کمتر ازسه ساعت در یک مکان، در پی حادثه برخورد یک دستگاه کامیون و تریلی و پس از آن برخورد دو دستگاه سواری ۵ نفر کشته و ۸ نفر زخمی شدند.
 تدبیر24»«پیمان نامدار» رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: در ساعت 23 شب یازدهم تیرماه دو دستگاه کامیون و تریلی در خروجی ضیاءآباد واقع در اتوبان «قروین - زنجان» پس از برخورد با هم واژگون شدند.

وی افزود: پس از اعلام به سرعت تیم عملیاتی اورژانس 115 از پایگاه قره باغ به محل اعزام شدند و اما متأسفانه راننده کامیون به‌علت شدت جراحت در دم جان باخته بود و راننده دوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌ها به بیمارستان شفاء تاکستان منتقل شد.

نامدار خاطرنشان کرد: پس از گذشت کمتر از سه ساعت در بامداد دوازدهم تیرماه در همان مکان به‌علت لغزنده شدن جاده ناشی از ریختن گازوئیل در پی واژگون شدن تریلی و کامیون و توجه نکردن کافی به جلو دو دستگاه سواری پراید و پژو 405 با هم برخورد کردند که متأسفانه خودروی پراید دچار حریق شده و چهار سرنشین آن اعم از یک زوج و دو کودک دچار سوختگی شده و در دم جان باختند.

وی ادامه داد: 7 مصدوم دیگر به جا مانده از حادثه دوم به سرعت توسط سه تیم عملیاتی اورژانس با همکاری عوامل آتش‌نشانی و هلال‌احمر رهاسازی و درمان شدند و برای اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌های تأمین اجتماعی تاکستان و شفا اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی قزوین عوامل خطرساز در رانندگی شب را استراحت ناکافی و خواب‌آلودگی، رعایت نکردن سرعت مطمئنه و عدم توجه کافی به جلو برشمرد و از هم‌وطنان خواست با رعایت نکات ایمنی نهایت دقت را داشته تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
برچسب ها: قزوین ، مصدوم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها