بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
با گذشت سه روز از برگزاری گردهمایی اعضای گروهک تروریستی منافقین در منطقه ویلپنت در حومه پاریس ، کاربران فضای مجازی بویژه در شبکه توئیتر با هشتگ های مختلف ؛ ضمن اعلام نفرت و انزجار نسبت به اقدامات این گروهک تروریستی ؛ حمایت دولت های غربی و عربی بویژه فرانسه از منافقین را نیز مورد انتقاد قراردادند.
 تدبیر24»واکنش کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با راه اندازی طوفان توئیتری با تقبیح عملکرد گذشته و حال منافقین همراه بود به گونه ای که با انتشار هزاران توئیت، عکس و فیلم های مرتبط، نفرت و انزجار خود را از عناصر گروهک منافقین اعلام کردند.

بررسی های ایرنا از فضای مجازی و بویژه شبکه توئیتر نشان می دهد که خشم و نفرت کاربران نسبت به این نشست و میزبانی فرانسه از منافقین ؛ بلافاصله به ترند اول توئیتر تبدیل شد.

بسیاری از کاربران عکس هایی از سرکرده های منافقین و فریب خوردگان این گروهک تروریستی با پوشش های خاص و مقایسه با ابوبکر البغدادی را منتشر کرده اند.

برخی از کاربران نیز تصاویری از افرادی که به دست این گروه به شهادت رسیده اند منتشر و انزجار خود را از اقدامات تروریستی منافقین در سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرده اند.

محور اصلی این پیام ها به هماهنگی دولت های غربی و عربی با اقدامات سرکردگان منافقین و فراهم کردن زمینه فعالیت تروریستی آن ها اختصاص یافته است.

در همین راستا کاربران شبکه توئیتر ؛ اقدام دولت فرانسه را در میزبانی از منافقین و حمایت از فعالیت های تروریستی آنها را به چالش کشیده و اجازه برگزاری این گردهمایی را مغایر با اهداف مناسبات دوجانبه تهران - پاریس ارزیابی کرده اند.

برخی از کاربران نیز نوشتند ؛ حقیقتا آزادی برگزاری تجمعات برای گروهکی مانند منافقین ؛ لکه ننگی است برای خیلی از کشورهای اروپایی.

یکی دیگراز کاربران می نویسد : مرز دوستی‌ها باید محکومیت ترور 17 هزار ایرانی توسط منافقین کوردل و داعشی‌های دهه شصت باشد! در تنفر از منافقین همه وحدت داریم.
' ایران، یک صدا علیه سازمانی که نه مجاهد است و نه طرفدار خلق. این سازمان، نماد تعفن سیاست است.'

' فرانسه شریک دزد و رفیق قافله است ! نه به این همه قرارداد درشت صنعتی با ایران نه به همایش منافقین در پاریس!

«کنفرانس کفتارها درفرانسه با پخش مستقیم شبکه های عربی ' از دیگر موضوعاتی است که کاربران در شبکه توئیتر به آن اشاره کرده اند.
بسیاری از کاربران نیز در توئیت های خود از عناصر گروهک تروریستی به عنوان عناصر ' وطن فروش ' یادکرده اند .

یکی از کاربران نیز به نقل از گزارشگر هفته‌نامه اکونومیست نوشت : بیشتر مردم ایران فارغ از هر شکل و رنگ سیاسی، این گروهک تروریستی را «خائن» به ایران می‌دانند.

از دیگر موضوعاتی که کاربران توئیتر به آن پرداخته اند ؛ می توان به موارد ذیل نیز اشاره کرد :
- مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ایران بیش از 73 درصد مشارکت داشتند ؛ آن وقت سرکرده این گروهک مدعی است که مردم ایران دنبال قانون اساسی جدید هستند!
- 'لعنت به منافقین که به صغیر و کبیر رحم نکردن
- سلطنت طلبان هم منافقین را وطن فروش خطاب می کنند ..!!!
- یاد 175غواص شهید دست بسته‌ی زنده به گور شده در عملیات کربلای 4 میفتم ... این عملیات را منافقین لو دادن و هم‌پیمان بعثی‌ها علیه ایران شدند.
- فرانسوی‌ها خیلی پُزِ پذیرایی از امام خمینی را می‌دادند، بعدا مشخص شد مخفیانه پیشنهاد ترور امام را به بختیار داده بودند.
- هیچ وقت نفهمیدم سازمان منافقین چه بلایی بر سر عاطفه خانوادگی عناصر فریب خورده آورد.
- فرقۀ رجوی فقط خونِ هفده هزار شهید ترور را نریخته بلکه همۀ آن‌هایی که گرفتار این گروهک شدند ؛ قربانی شده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها