بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
همسر پیشین نلسون ماندلا گفت که وی همچنان بیمار است و نمی‌تواند صحبت کند و در حالی که مراقبت‌های ویژه پزشکی را در خانه‌اش دریافت می‌کند از ایما و اشاره برای ارتباط با دیگران استفاده می‌کند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری فرانسه، وینی مادیکیزلا ماندلا، همسر پیشین نلسون ماندلا گفت: رئیس جمهوری 95 ساله پیشین آفریقای جنوبی به کمک دستگاه زنده نیست، اما به خاطر همه لوله‌هایی که در دهانش است تا (مایع) ریه‌ها را پاک کند و از بازگشت عفونت جلوگیری کند، دیگر قادر به صحبت نیست.
وی به روزنامه "ساندی ایندیپندنت" اظهار داشت: ماندلا به واقع نمی‌تواند چیزی را شمرده بیان کند وی با صورتش ارتباط برقرار می‌کند، اما پزشکان به ما گفته‌اند امیدوارند صدای وی را برگردانند.
ماندلا پس از حدود سه ماه ماندن در بیمارستان برای رفع عفونت ریه در اول سپتامبر در وضعیت بحرانی از بیمارستان مرخص شد و به خانه‌اش در حومه ژوهانسبورگ منتقل شد.
همسر پیشین ماندلا افزود: قهرمان ضد آپارتاید آفریقای جنوبی تحت مراقبت 22 پزشک است و هر چند ذات الریه‌اش رفع شده اما ریه‌هایش همچنان حساس‌اند و این برای او سخت است. او به هر میکروبی حساس است، بنابراین باید به معنای واقعی کلمه استریل نگهداری شود. تخت خواب او مانند یک بخش آی سی یو است. او همچنان به کلی مریض است، اما شکر خدا پزشکان توانستند او را از شر عفونت خلاص کنند.
اقامت 86 روزه اخیر در بیمارستان طولانی‌ترین اقامتش از زمان آزادی‌ از زندان در سال 1990 بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها