بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۸۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
تذکر نژادبهرام به معاون قالیباف
عضو منتخب شورای شهر، در جلسه رسمی منتخبین با ناصر امانی(معاون برنامه‌ریزی قالیباف) این نکات را متذکرشد؛ پايش مدون برنامه و ضرورت راستي‌آزمایی گزارش‌ها و ضرورت حفظ حرمت نمايندگان شورا و جايگاه نظارتي آن‌ها.
تدبیر24» در بحث پایش، زهرا نژادبهرام خطاب به امانی بر راستی‌آزمایی گزارش‌ها تاکید کرد ضمن این‌که به گفته او باید توجه کرد که گزارش ارائه‌شده به‌صورت مداوم شاخص‌ها را ارزیابی کند که آیا قابلیت پاسخگویی دارند یا خیر؟ 

به گزارش خبرنگار تدبیر24 به گفته نژادبهرام «یکی از مهم‌ترین موارد لزوم راستی‌آزمایی متوجه مترو می‌شود؛ در مورد «راه‌اندازی» خطوط مترو، مسئولام و مدیران شهری، ارقام و اعداد متفاوتی را بیان کرده‌اند؛ آقای قالیباف این عدد را 300 کیلومتر،  تشکری هاشمی(معاون حمل و نقل و ترافیک)، 200 کیلومتر (در خرداد 95)و سرانجام، آقای امانی در جلسه روز شنبه که با حضور منتخبین شورای پنجم برگزارشد، این رقم را 190 کیلومتر عنوان کرد؛ یعنی 190 کیلومتر مترو راه‌اندازی شده است؛ آن‌چه در این‌جا مورد بحث است، صحیح یا ناصحیح‌بودن این رقم نیست؛ نکته واژه راه‌اندازی است؛ آن‌چه آقایان قالیباف، تشکری و حالا امانی از آن به عنوان طول متروی راه‌اندازی‌شده نام می‌برند درواقع، ریل‌گذاری مترو است؛ درواقع این میزان خطوط در مرحله «ریل‌گذاری» هستند.»

عضو منتخب شورای شهر می‌گوید«مترو فقط ریل گذاری نیست بلکه مجموعه ای از عوامل است لذا باید شاخص های آن مشخص شود و هرکاری که قراراست انجام شود ریز شود, کار پایش دقیقا  همینجا صورت می گیرد و می تواند ظرفیت آن را تعریف کند. »
 اما تذکر دیگر زهرا نژادبهرام، به آقای امانی در خصوص نحوه برخورد با سوال آقای حافظی بود؛ او این شیوه پاسخگویی را ناصیحی خواند و خطاب به امانی گفت که «بهتر است در این زمینه نوعی اصلاح صورت بگیرد و پاسخ‌ها شفاف داده شوند.» به گفته این عضو شورا، برخورد آقای امانی در این خصوص کاملا موجه بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها