بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
نژادبهرام در جلسه کمیسیون موقت شهرسازی اعضای منتخب با معاون شهرسازی شهرداری تهران، مطرح کرد؛
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر پنجم با معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران خبر داد.
تدبیر24»جلسه مشترک منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تهران با معاون برنامه ریزی شهردار، روز شنبه برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار تدبیر24 این جلسه صبح روز شنبه با حضور ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در ساخت مان شورای شهر برگزار شد.
زهرا نژادبهرام، گفت: معاون شهردار تهران در این جلسه گزارشی از برنامه دوم توسعه پایتخت را به اعضای منتخب شورای شهر پنجم ارائه کرد.

او سپس درخواست کرد« پراکندگی نقشه اراضی ذخیره نوسازی مناطق مختلف ارائه شود»؛ نکته دیگری که توسط  نژادبهرام مطرح شد در رابطه با معماری ایرانی‌اسلامی بود که «باید رویکردی تشویقی را در مورد علاقه‌مندان به معماری ایرانی، اسلامی در نظر بگیرد.»

 نکته بعدی که توسط این عضو شورای پنجم مطرح شد این بود که «ما نیازمند این هستیم که در حریممان از ظرفیت نهادهای مدنی استفاده کنیم. ظرفیت شهر تهران فقط ظرفیت‌های مکانیکی کفایت نمی‌کند؛ تنها با ایجاد کمربند سبز، نصب دوربین نظارت مداوم واستفاده از نقشه‌های گوگل، کافی نیستند.»

به گفته نژادبهرام «باید برای حریم فکری کرد؛ دوستان ما فکرشان برای حریم این بود که بیایند با کمک مردم تفرجگاه‌ها و زمین‌های کشاورزی و.. را ایجادکنند که حریم به جای خودش باقی بماند.»
اما به عقیده این عضو شورا «لازم است بر حضور نهادهای مدنی برای تقویت‌ نظارت اجتماعی تمرکز کرد و بخشی از برنامه‌ریزی‌های ما برای این نهادها باشد.»

در ارتباط با حفظ حریم، نژادبهرام  به استفاده اداره کل حفظ حریم از ظرفیت‌هایی نظیر بالن اشاره کرد که توضیحاتی که از سوی مدیرکل مربوطه ارائه شد این بود که از بالن استفاده نمی‌شود اما از چیزی شبیه به آن استفاده می‌شود.

 او می‌گوید که «در مجموع رویکرد شهرداری تهران نسبت به حریم، قابل تامل بود و قرارشد اطلاعات مورد نظر را در قالب گزارش‌های مدیریتی از معاونت شهرسازی داشته باشیم.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها