بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۳۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
سخنگوی فراکسیون امید مجلس:
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: انتخابات علاوه بر حمایت از نظام، صحنه رقابت جریان‌های سیاسی بود. جریان مغلوب باید به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و از دو قطبی کردن جامعه پرهیز کند.
تدبیر24»بهرام پارسایی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور ۴۰ میلیونی مردم پای صندوق‌ها، رای به نظام و ضامن بقاء آن است.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: مردم ایران نشان دادند می‌توانند الگوی مردم دیگر کشورها باشند. ۲۴ میلیون رأی، نه به روحانی بلکه به شعارها، پیمان و وعده‌های روحانی بود. رأی به روحانی نه به سیب‌زمینی دیروز، مردم فریبی و دادن کارانه و افزایش یارانه بود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: آقای روحانی؛ ‌۲۴ میلیون رای شما، رای به سیاست، روابط خارجی، برداشتن تحریم‌ها، برجام و رای به حوزه سلامت بود. در  شعارهای انتخاباتی شما، تعامل با دنیا و برداشتن بقیه تحریم‌ها و آزادی بود.

وی هشدار داد: با حساسیت فعلی منطقه اگر از روحانی، پیروزی بر غول بیکاری و خاموش کردن آتش منطقه را خواهانیم باید اجازه داد ایشان در چیدمان کابینه، آزاد باشد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس افزود: به روحانی درود می‌فرستم چون در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی کرد. مظلومیت شما دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد تا جایی که در روز قدس به شخص شما، معاون اول رییس جمهور و نمایندگان مجلس توسط افرادی که از هر پاسخگویی مصون هستند، توهین شد. توهین‌ها نشان دهنده نپذیرفتن رای ملت است. نتیجه مشارکت ۴۰ میلیونی مردم ویترین جمهوریت و اسلامیت در ایران است که این نابخردان به راحتی آن را خدشه دار کرده و کشور را به سمت دو قطبی پیش بردند و توجهی به مسائل نظام نکردند.

پارسایی متذکر شد: جهانیان شاهد بودند که مردم با تبدیل «حامی روحانی‌ام» به ترند اول جهان به عهد خود با روحانی پایبند هستند و او را تنها نمی گذارند.

وی خاطرنشان کرد: آقای روحانی، مظلومیت شما در کابینه نیز شنیده شد. این را بدانید که به جز ملت و ۲۴ میلیون رای گفتمانی، به هیچ کس بدهکار نیستید.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پیشنهادی در خصوص ترکیب کابینه دولت دوازدهم، گفت: وزرای جوانِ دانا در کنار پیرانِ کارا، کابینه‌ای منسجم، گفتمانی و کارا هرگز دچار لکنت نمی‌شود. وزرای توانمند و قَدَر کابینه فعلی را در کابینه بعدی هم حفظ کنید. آقای روحانی تیم اجرایی‌ات را محکم ببند. همه نگاه‌ها معطوف راستی‌آزمایی وعده‌های داده شده و پیمان منعقد شده است. دامنه تغییرات ۵۰ درصدی با شاخص گفتمانی و هماهنگی با شخص جنابعالی حداقل انتظار از شماست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
کورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
1
24 میلیون رای گفتمانی؟خخخخخخخخ
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها