بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۸۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
‌نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن انتقاد از کاشت درختان غیرمثمر همچون کاج در فضای سبز گفت: بخش زیادی از ‌منابع آب صرف این درختان می‌شود و بعد‌ افسانه می‌سازند که ۹۰ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.
تدبیر24»حجت الاسلام والمسلمین ارجمند در جشن برداشت میوه که امروز در ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: برکتی که در کشاورزی هست با هیچ چیز قابل قیاس نیست و در واقع تمام کشاورزی صدقه است. ارجمند افزود: در سال‌های اخیر اتفاق بدی رخ داده است‌، ما هیچ روایت و آیه‌ای نداریم که بر کاشت درختان غیر مثمر‌ مانند مثل کاج تاکید کند اما امروز نیمی از آب‌های کشور صرف درختان غیر مثمر می‌شود و به دروغ کشاورزی هراسی می‌شود.
وی ادامه داد: ‌افسانه ساخته‌اند که ۹۰ درصد آب صرف کشاورزی می‌شود و با آن کشاورزی هراسی می‌کنند.
ارجمند در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه محصولات تراریخته در کشور اشاره و اعلام کرد: برخی اصرار دارند به هر قیمتی که هست این موضوع را در کشور پیاده کنند، در حالی که این اقدام توسط دشمن ترین دشمنان ما دنبال می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه این موضوع جدی گرفته نشده و عمده غذای ما تراریخته شده است و همین باعث شده تا بیماری‌ها سر به فلک بکشد.
ارجمند در ادامه به موضوع هارپ اشاره و خاطرنشان کرد: هارپ می‌تواند خشکسالی و زلزله ایجاد کند ،اما خیلی از مدیران نمی‌خواهند این را قبول کنند.
وی تصریح کرد: چرا فقط ایران دچار خشکسالی است، اینها كارهایی است که دشمنان انجام می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها